عالم عربستانی: وزیرکشور سعودی مجرم است

عالم عربستانی: وزیرکشور سعودی مجرم است
دوشنبه 20 آبان 1392 - 13:39

عالم برجسته در منطقه العوامیه عربستان تاکید کرد وزیر کشور سعودی مجرم و ظالم است و باید در برابر ظلم و ستم او علیه بازداشت شدگان ایستاد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ حسن الصالح" از مردم منطقه الشرقیه خواست با جنایات و ظلم محمد بن نایف وزیر کشور عربستان علیه بازداشت شدگان و مبارزان در زندان های این رژیم مقابله کنند.

سایت عربستانی "العوامیه" به نقل از شیخ حسن نوشت: ظلم و ستم محمد بن نایف پایانی نخواهد داشت مگر اینکه متحد و یکپارچه با همه شیوه های ممکن در برابر او بایستیم.

وی افزود: خوی جنایتکارانه بن نایف در جرم و جنایت و ظلم بی حد و اندازه است.  

حسن الصالح این سئوال را مطرح کرد که آیا سرنوشت آیت الله شیخ نمر و شیخ توفیق العامر و سایر مبارزان در زندان های آل سعود همان سرنوشت فراموش شدگان خواهد بود؟ آیا آنها به فراموشی سپرده خواهند شد؟ ما آزاد هستیم و شکنجه فیزیکی و روانی مجاهدان را در بازداشتگاههای رژیم احساس نمی کنیم.

این روحانی عربستانی بر لزوم تماس با سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر در خارج و رسانه های گروهی برای اطلاع رسانی در خصوص مظلومیت فرزندان این منطقه و درد و رنج مظلومان در زندان های آل سعود تاکید کرد و گفت: باید اقدام کنیم و به خاطر کسانی که خودشان و آزادی شان را به خاطر عزت و کرامت ما فدا کرده اند، در جهان هیاهو به راه اندازیم.

شیخ حسن الصالح همچنین تشکیل کمیته هایی برای پیگیری امور بازداشت شدگان را خواستار شد تا درد و رنج بازداشت شدگان در زندان های رژیم آل سعود به اطلاع سازمان های بین المللی و رسانه های گروهی برسد.

پربیننده ترین خبرها