افشای هویت دومین عامل حمله تروریستی در بیروت

افشای هویت دومین عامل حمله تروریستی در بیروت
شنبه 2 آذر 1392 - 20:52

منابع مطلع در صیدا اعلام کردند پدر دومین عامل حمله تروریستی نزدیک سفارت ایران در بیروت، از اقدامات فرزند خود در 8 ماه قبل از این حادثه تروریستی پرده برداشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پدر "عدنان موسی المحمد" دومین عامل حمله تروریستی در بیروت بعد از دیدن عکس فرزند خود در تلویزیون که توسط ارتش لبنان منتشر شده، به اطلاعات ارتش مراجعه کرد و گفت که پسرش 8 ماه پیش به بهانه ملاقات یکی از اقوام در اردوگاه آوارگان فلسطینی "عین الحلوه" از خانه خارج شد؛ ولی بعدا مشخص شد برای جنگ به سوریه رفته و اکنون از عملیات تروریستی سر درآورده است.
گفتنی است "فادی محمد" عموی موسی المحمد نیز ضمن ابراز بیزاری از برادرزاده خویش گفت که او از یک سال گذشته ناپدید شده و خانواده این موضوع را به دادستانی گزارش کرده بود، تا این که با خبر اقدام تروریستی او غافلگیر شد.


وی در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: رفتار موسی المحمد طبیعی نبود و او همیشه فردی منزوی بود و در یک مکانیکی در صیدا کار می کرد.
یکی از اهالی شهرک البیساریه که محل زندگی این تروریست بود، گفت: همه می دانستند که عدنان با گروه احمد الاسیر همکاری می کرد و به همین دلیل یک بار از پدر خود کتک خورد.
"احمد المحمد" عموی دیگر این تروریست 20 ساله گفت: ما از مقاومت حمایت و از اقدام عدنان اعلام بیزاری می کنیم، و جسدش را نمی خواهیم. نه مجلس ترحیمی برگزار می کنیم و نه حتی تسلیت کسی را می پذیریم.
در همین راستا منابع رسانه ای به نقل از دستگاههای امنیتی خبر دادند که اطلاعات ارتش لبنان امروز شنبه به تعدادی از خانه هایی که به نحوی با احمدالاسیر منتسب بودند یورش برده و تعدادی از کسانی را که با دو تروریست حادثه انفجار نزدیک سفارت ایران در ارتباط بودند، بازداشت کردند.
این منابع افزودند ارتش ضمن افزایش تدابیر امنیتی، تعداد زیادی خودروی گشتی در شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه برای جلوگیری از وقوع حادثه جدید فعال کرده است.
مردم "الدیابیه" ضمن تکذیب دست داشتن "عمر صبحه" که بعضی  رسانه ها او را به عنوان دومین تروریست انفجار بیروت معرفی کرده بودند، از ارتش حمایت و تروریسم را در همه اشکال و انواعش محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها