رژیم صهیونیستی: توافق ژنو، بزرگترین پيروزی ايران است

رژیم صهیونیستی: توافق ژنو، بزرگترین پيروزی ايران است
يکشنبه 3 آذر 1392 - 14:42

مسئولان رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از توافق امضا شده بین ایران و کشورهای گروه 1+5، این توافق را بزرگترین پیروزی دیپلماسی ایران توصیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "السفیر"، صبح امروز (یکشنبه) پس از امضای توافقنامه ایران و کشورهای گروه ، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای این توافقنامه را "بد" توصیف کرد و گفت: "این توافقنامه خواسته ایران را عملی کرد؛ لغو بخشی از تحریم ها و ابقای بخش مهمی از برنامه هسته ای."
دفتر نتانیاهو همچنین از اینکه این توافق به ایران اجازه می‌دهد به غنی سازی ادامه دهد و سانترفیوژها همچنان فعال باشند، ابراز تأسف کرد.
"نوتالی بنیت" وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این رژیم به این توافقنامه پایبند نیست و "حق دارد که از خود دفاع کند".!
وی مدعی شد: "ایران اسرائیل را تهدید می کند و اسرائیل هم حق دارد که از خود دفاع کند."
"اویگدور لیبرمن"  وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز با ابراز تأسف از این توافقنامه، آن را "بزرگترین پیروزی دیپلماتیک ایران" توصیف کرد. وی خاطرنشان کرد که با این توافق حق غنی سازی  ایران به رسمیت شناخته شد.

"یائیر لاپید" وزیر دارایی رژیم اشغالگر نیز از موضع وزیر خارجه فرانسه به دلیل تمجید از توافق ایران و 6 کشور، ابراز تأسف کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها