تصمیم صهیونیستها برای تخریب مسجدی در نابلس

تصمیم صهیونیستها برای تخریب مسجدی در نابلس
سه شنبه 5 آذر 1392 - 18:32

نیروهای رژیم صهیونیستی تهدید کردند که به زودی مسجد منطقه "خربه الطویل" در شرق نابلس را تخریب خواهند کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم صهیونیستی در ادامه برنامه تخریب مقدسات اسلامی، اینک تهدید کرده است که مسجد منطقه "خربه الطویل" نزدیک شهرک عقربا در شرق نابلس را تخریب خواهد کرد.
خبرها حاکی است که یک گشتی نظامی رژیم صهیونیستی با ورود به منطقه الطویل به شهروندان ابلاغ کرده است که مسجد الطویل تا چند ساعت دیگر تخریب خواهد شد و از آنها خواست تا این مسجد را تخلیه کنند.
بنابر این گزارش، روستای الطویل طی روزهای گذشته در معرض تخریب مکرر با بولدوزرهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
شیخ احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم و کابینه تندرو و افراطی آن به ریاست بنیامین نتانیاهو، سردمداران جنایت علیه ملت فلسطین و مقدسات آنان هستند و با تخریب مساجد در واقع می خواهند بگویند که به مسلمانان اهمیتی نمی دهند.
المدلل افزود: این تهدیدها مسلمانان چهارگوشه دنیا را به این حقیقت می رساند که جنگ فلسطینیان با رژیم صهیونیستی، جنگ بین اوج حق و اوج باطل است. از این رو همگان باید این حقیقت را دریابند و به مسئولیت خود در حمایت از مقدسات اسلامی واقف باشند.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: امت اسلامی در صحنه درگیری های فلسطین حضور ندارد و با این که فلسطین قلب این درگیری هاست اما به ظاهر این قلب از بدن جدا شده و گویا پیوندی میان فلسطین با امت اسلامی از نظر عقیده، تمدن و تاریخ نمانده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها