ارتش مصر آماده برقراری امنیت همه پرسی قانون اساسی

ارتش مصر آماده برقراری امنیت همه پرسی قانون اساسی
جمعه 15 آذر 1392 - 20:19

نیروهای مسلح مصر خود را برای برقراری امنیت در زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید این کشور آماده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی مصری اعلام کردند براساس طرح فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر به منظور تامین امنیت درزمان رای دادن مردم به همه پرسی قانون اساسی جدید مصر ، کلیه نیروهای مسلح مصر با همکاری وزارت کشور ، آماده مشارکت در تامین امنیت درمناطق مختلف کشور هنگام برگزاری همه پرسی خواهند شد.

قرار است که تاریخ زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید مصر از سوی عدلی منصور رئیس جمهوری موقت اعلام شود.

به گزارش المصری الیوم، نیروهای مسلح مصر، مقرهای کمیته های برگزاری همه پرسی را در موعد مقرر برای برگزاری با هدف انجام همه پرسی با همکاری پلیس تحویل خواهند گرفت.

نیروهای مسلح مصر هشدار داده اند که با هرگونه تلاشی برای ایجاد اختلال در زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی برخورد خواهند کرد. قرار است که فرماندهان ارتش از مقرهای کمیته های برگزارکننده همه پرسی با هدف اطمینان از روند درست همه پرسی بازدید کنند.

منابع یاد شده افزودند که یگان های ویژه نیروهای مسلح مصر برای برقراری امنیت در زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی به مناطق پرتنش ازجمله الفيوم، بني سويف والمنيا و بخش هایی از قاهره و الجیزه و برخی از استان های جنوب مصر (صعید) و استان سینای شمالی در شمال شرق این کشور فرستاده می شوند.

فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر بر لزوم برخورد جدی با عوامل تروریستی و جنایتکار که بخواهند در مسیر برگزاری همه پرسی مانع تراشی کنند ، تاکید کرد.

بنا به اعلام فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر، نیروهای مستقر در کمیته های انتخاباتی، دستور دارند که با هرگونه اقدام خشونت بار برای اختلال وارد کردن در روند همه پرسی و محروم کردن شهروندان از حق رای ، با جدیت برخورد کنند.

منبع یاد شده افزود که فرماندهی کل نیروهای مسلح روند برگزاری همه پرسی را از طریق وزارت دفاع پی گیری خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها