قتل فجیع پیرمرد سوری به دست عناصر داعش

قتل فجیع پیرمرد سوری به دست عناصر داعش
دوشنبه 18 آذر 1392 - 18:51

العالم - عناصر داعش یک فروشنده نفت را در استان ادلب (شمال غربی سوریه) به صورت فجیع به قتل رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" روز دوشنبه اذعان کرد که عناصر گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) دیروز "ابراهیم قسوم" یک فروشنده نفت را که از تعادل عقلی برخوردار نبود به اتهام دشنام دادن به خدا بعد از دو روز بازداشت، با شلیک گلوله به سرش بطور فجیعی به قتل رساندند.
دیده بان حقوق بشر در تشریح این حادثه می افزاید: عناصر داعش بعد از آن که در شهر سراقب از قسوم سوخت خریداری کردند به او ایراد می گیرند که سوخت تو خالص نیست؛ او نیز در جواب می گوید: "نمی توانید مرا فریب دهید چرا که من خودم خدای سوخت هستم." !
عناصر گروهک تروریستی داعش پس از شنیدن این حرف، قسوم را بازداشت کرده و روز پیش جسد وی را در حالی که آثار شلیک گلوله روی سرش مشهود بود در خیابان رها کردند.
در ماه ژانویه نیز عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش یک نوجوان 15 ساله به نام "محمد قطاع" را در شهر حلب در مقابل چشمان خانواده اش به قتل رساندند.
ساکنان مناطقی که تحت سیطره عناصر گروهک تروریستی داعش قرار دارند به طور مستمر از هتک حقوق انسانی خود، بازداشت های بی دلیل و جنایت های این گروهک شکایت دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها