برخورد نژادپرستانه صهیونیستها با زن سیاهپوست

برخورد نژادپرستانه صهیونیستها با زن سیاهپوست
پنج‌شنبه 21 آذر 1392 - 10:25

مؤسسه صهیونیستی "ستاره سرخ داود" که مدعی ارائه خدمات و کمکهای پزشکی و بیمارستانی است، از خون گیری از یک نماینده زن سیاه پوست کنست (پارلمان) امتناع کرد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم این مؤسسه که صهیونیست‌ها آن را " ماگِن داوید آدوم " می نامند ، برنامه دریافت خون اهدایی را در کنست اجرا می کرد ولی از خون گیری از "پِنینا تامانو شاتا " نماینده زن اتیوپیایی کنست امتناع کرد.
یکی از مسئولان این مؤسسه به شاتا گفت که براساس ابلاغیه وزارت بهداشت ؛ خون گیری از یهودیان اتیوپیایی ممنوع است .
رسانه های صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی، به نقل از وزارت بهداشت این رژیم اعلام می کنند که خون یهودیان اتیوپیایی که در فلسطین اشغالی متولد نشده اند ، احتمالاً حامل ویروس هایی مانند ایدز است .
با این حال شاتا در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون این رژیم از توهین به امثال وی به علت رنگ پوست شان ابراز نگرانی و عصبانیت کرد و گفت : من 32 سال دارم و در سن 3 سالگی به اسرائیل آمدم و دو کودک دارم و نباید این گونه با من برخورد شود .
شاتا خاطرنان کرد: یهودیان اتیوپیایی 16 سال پیش تظاهرات گسترده ای را در قدس برگزار کردند، زیرا رسانه ها اعلام کرده بودند که وزارت بهداشت خون اهدایی یهودیان اتیوپیایی را دور می ریزد.
شاتا اعلام کرد: من در تظاهرات شانزده سال پیش حضور داشتم و متأسفانه اوضاع از آن سال تاکنون تغییری نکرده است.
منابع رسانه ای صهیونیست تأکید کردند، مسئولان مؤسسه ستاره سرخ داود پس از رایزنی تصمیم گرفتند که از شاتا خونگیری کنند ولی خون وی را منجمد خواهند کرد و از آن استفاده نخواهند کرد .
بیش از 120 هزار اتیوپیایی در فلسطین اشغالی زندگی می کنند  که 80 هزار نفر از آنها متولد آفریقا هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها