ویلا، جکوزی و شومینه، بهشت "عُمَر چچنی"در حلب

ویلا، جکوزی و شومینه، بهشت
پنج‌شنبه 21 آذر 1392 - 22:37

"عمر چچنی" پس از به قدرت رسیدن در حلب، ویلای باشکوه یکی از بازرگانان حلبی را تصرف کرد که دارای استخر بزرگ و اثاثیه فاخر بود، مدتی بعد همسر و فرزند کوچکش را آورد تا با وی در قصر جدید زندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه السفیر لبنان امروز (پنج شنبه) در مطلبی تحت عنوان "داستان جهادگری که بهشت را در حلب یافت" به ماجرای زندگی "عُمَر چچنی" فرمانده گروه تروریستی موسوم به "ارتش مهاجرین و انصار" پرداخت که به تازگی با سرکرده گروه "تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) بیعت کرد تا نیروهای تحت امرش بخشی از این گروه باشند.

در مقاله السفیر در باره "عُمَر چچنی" آمده است که وی عربی را خوب صحبت نمی کند، بخشهای زیادی از زندگی وی مبهم است، به عنوان یک مسلح روس راهی حلب شد.
عمر چچنی در کشورش بسیار فقیر بود، در دوران جوانی گرایشهای دینی در وی مشاهده نشد، پس از پایان خدمت سربازی در اواسط سال 2007 میلادی به خاطر نیاز مادی به ارتش پیوست و دو سال در ارتش گرجستان خدمت کرد، در همان زمان فنون و تاکتیکهای جنگ را آموخت.
پس از به قدرت رسیدن در حلب، ویلای باشکوه یکی از بازرگانان حلبی را تصرف کرد که دارای استخر بزرگ و اثاثیه فاخر بود، مدتی بعد همسر و فرزند کوچکش را آورد تا با وی در قصر جدید زندگی کنند.  
نیروهایش در منطقه صنعتی الشقیف حلب، یک انبار بزرگ لوازم خانگی را تصرف کردند که عُمَر چچنی با استفاده از فرصت، برخی لوازم مانند یخچال و کولر را به ویلا برد.
صاحب ویلا پس از مدتی برای بازدید آمد که ناگهان با جنگجویان خارجی مواجه شد، آنان به وی اجازه ورود به ویلا و حتی انتقال کالاهایش را که در زیرزمین بود، ندادند؛ در نهایت عُمَر چچنی با وی ملاقات کرد و از او خواست ویلایش را "در راه خدا و اعتلای پرچم اسلام" به حساب آورد. !!
چچنی در این دیدار از صاحب ویلا درباره فعال نبودن شومینه سوال کرد که صاحب ویلا به وی پاسخ داد این شومینه دکور بوده و اصلا از ابتدا کار نمی کرده است.
گفته شده که چچنی مدت طولانی را در جکوزی می گذراند، و روزانه چندین ساعت از وقت خود را در این ویلا سپری می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها