فداكاري پليس عراقي براي زائران اباعبدالله (ع)

فداكاري پليس عراقي براي زائران اباعبدالله (ع)
پنج‌شنبه 28 آذر 1392 - 11:44

العالم- یکی از نیروهای عضو پلیس عراق با بغل کردن عامل انتحاری در یکی از شهرهای این کشور مانع افزایش آمار شهدای زائران کربلا در آستانه اربعین حسینی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " ایوب خلف " هنگامی که متوجه شد یک عامل انتحاری آماده انفجار خود در جمع کثیری از زائران کربلا شده است ، او را در آغوش گرفت و بر اثر انفجار به شهادت رسید.

يك مسئول پليس عراق در اين خصوص اعلام كرد فردي انتحاري قصد داشت خود را در شهرك الخالص در 20 كيلومتري شمال بعقوبه در نزديكي تجمع زائراني كه در حال حركت به كربلا بودند منفجر كند؛ اما با اقدام شجاعانه ايوب خلف پليس عراقي مواجه شد.

ايوب خلف 34 ساله مسئول حمايت از كاروان زائران حسيني(ع) بود كه از ديالي عازم كربلا هستند و به منظور كاستن از تلفات انساني زائران عامل انتحاري را قبل از اينكه خود را منفجر كند در آغوش گرفت و هردو با يكديگر منفجر شدند.

وزارت كشور عراق در واكنش به اين اقدام فداكارانه پليس عراقي با صدور بيانيه اي اعلام كرد: يكي از پرسنل فداكار پليس پس از اينكه به عامل انتحاري مشكوك شد به سوي وي رفت و با در آغوش گرفتن وي اين تروريست را وادار به منفجر كردن كمربند انفجاري اش كرد و ايوب خلف اين پليس فداكار و پدر دو كودك شش و 9 ساله نيز به شهادت رسيد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها