گزارش تصویری از خدمات ارائه شده به زائران در راه کربلا

دوشنبه 2 دی 1392 - 13:26

کربلای معلی (العالم)- کسانی که برای حضور در مراسم عاشورا و یا اربعین حسینی به کربلا رفته اند، با مهمان نوازی عاشقان و خادمان امام حسین (ع) در این مسیر و تلاش‌های آنان برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران آشنا هستند.

خبرنگار شبکه خبری العالم روز دوشنبه از کربلای معلی گزارش داد، در مسیر زائرانی که ساعتها و روزها پیاده به سوی کربلا حرکت می کنند صدها استراحتگاه برای ارائه خدمات و پزیرایی از آنان ایجاد شده است.
این خدمات موضوع تازه ای نیست بلکه نسل به نسل استمرار یافته و تحت تاثیر شرایط سیاسی و امنیتی عراق قرار نگرفته است.
بانویی که از عربستان برای حضور در مراسم اربعین به عراق آمده و با پای پیاده در حال حرکت به سوی کربلا است، به خبرنگار العالم گفت: خدا را شکر که برای مراسم اربعین به کربلا رسیدیم، دسته های عزاداری و مردم را دیدیم که برای عزای سالار شهیدان آمدند.
وی افزود: آمده ایم تا به حضرت زینب (س) تسلیت بگوییم، در اربعین حسینی کرامت و اخلاق را مشاهده کرده و بدون هیچ مشکلی زیارت کردیم انشاءالله باز هم به کربلا بیاییم.
یک زائر عراقی گفت: خدمات رسانی به دسته های متعدد عزاداری امام حسین (ع) به خوبی انجام می شود. 
وی افزود: آب، غذا و خدمات درمانی لازم برای بیش از 10 میلیون زایر از داخل و خارج عراق فراهم شده است و به زایران به صورت گروهی خدمات ارایه می شود.
یکی از بانیان هیات فاطمه زهرا (س) به خبرنگار العالم گفت: پذیرایی کنندگان، وعده های مختلف غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و حتی شیرینی و آب میوه را میان زوار حسینی (ع) توزیع می کنند.
MKH-22-22:34

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها