انتقام داعش از پدر معنوی مخالفان مسلح در سوریه

انتقام داعش از پدر معنوی مخالفان مسلح در سوریه
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 19:45

در ادامه درگیری مخالفان و گروه های تروریستی در سوریه، عناصر گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) با حمله به تلویزیون "شذا الحریه" وابسته به مخالفان مسلح یکی از کارکنان را به قتل رسانده و 7 نفر را ربودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  گروهی از عناصر داعش بامداد امروز (پنج شنبه) به دفتر شبکه "شذا الحریه" در منطقه "الکلاسه" در حلب حمله کردند.
عناصر داعش در این حمله به تخریب تجهیزات پرداختند که در نتیجه اعتراض و نافرمانی یکی از کارکنان سر او را هدف قرار داده و به قتل رساندند، و هفت نفر دیگر را هم با خود بردند.
سایت "آسیا نیوز" به نقل از منابع خود تأکید کرد، عناصر داعش در واکنش به "عدنان العرعور" که مهمان همیشگی این شبکه است حمله کردند.
در پی بدنام شدن تکفیری‌های گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش)، "عدنان عرعور" مفتی تکفیری‌ها و پدر معنوی گروه های مسلح در سوریه، آن ها را خوارج نامید !

"عدنان عرعور" که به صدور فتواهای تکفیری و حمایت از گروه های مسلح در سوریه شهره است، در گفت وگو با شبکه "شذا" که از سوی دستگاه اطلاعات عربستان حمایت مالی می شود، برای دستگیری "ابوایمن العراقی" فرمانده "ساحل" در گروه داعش، جایزه تعیین کرد.

پربیننده ترین خبرها