درخواست برای اعدام اسیران ‌فلسطینی‌ قبل از محاکمه !

درخواست برای اعدام اسیران ‌فلسطینی‌ قبل از محاکمه !
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 21:24

قاضی سابق دادگاه تجدید نظر رژیم صهیونیستی در زندان عوفر، اعدام اسیران فلسطینی را به جای آزادی و یا محاکمه آن‌ها خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، موسسه فلسطینی "همبستگی برای حقوق بشر" روز پنج شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: "آدریان اجاسی" در گفت و گو با شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، در واکنش به تصمیم کابینه نتانیاهو برای آزادی سومین گروه از اسیران فلسطینی گفت: «خرابکاران و کسانی را که در عملیات قتل دست دارند نباید زنده وارد سالن دادگاه کرد. زیرا به محض این که برای یکی از این اسیران پرونده قضایی تشکیل می شود، اسرائیل در مقابل آن ها شکست می خورَد».

آدریان آجاسی از قاضیان بازنشسته صهیونیست است که در میان اسیران فلسطینی و وکلای آن ها به سبب مواضع تند ایدئولوژیک و صدور احکام سنگین و ظالمانه در حق اسیران و کینه توزی در قبال اعراب و فلسطینی ها معروف است.

رژیم صهیونیستی متعهد شده است در قبال ازسرگیری مذکرات با تشکیلات خودگردان، شماری از اسیران قدیمی فلسطینی را از زندان های خود آزاد کند و در این چارچوب، در تاریخ 29 دسامبر جاری، 26 تن از این اسیران را آزاد خواهد کرد.

در حال حاضر بیش از 5 هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که 420 تن از آن ها از اهالی غزه اند و همگی از اسیران قدیمی هستند که احکام حبس طولانی برای آن ها صادر شده است.

26

 

پربیننده ترین خبرها