سران تحصن از عراق گریختند

سران تحصن از عراق گریختند
يکشنبه 8 دی 1392 - 14:05

يك مسئول امنيتي در استان الانبار از فرار بيش از 20 نفر از سران تحصن در ميدان موسوم به "العزه والكرامه" در شهر رمادي به خارج از عراق خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی "اوان" به نقل از این منبع امنیتی تأکید کرد: سران تحصن به سه كشور مجاور عراق يعني قطر و تركيه و اردن مهاجرت كرده اند.
وي که به دلیل حساسیت این موضوع و جایگاهش، خواست نامش فاش نشود، به كم شدن شبه نظاميان موسوم به "نيروهاي ميدان عزت و كرامت" بعد از فرار سران خود اشاره كرد.
این مسئول عراقی پيش بيني كرد كه برخي اعضاي گروه موسوم به "دولت اسلامي در عراق و شام" (داعش) با نزديك شدن ساعت صفر براي آغاز عملیات ارتش، از ميدان تحصن فرار كرده‌اند.
وي افزود: نيروهاي امنيتي در صورت يورش به اين ميدان با هيچ گونه مقاومت قابل ذكري روبرو نخواهند شد زيرا كساني كه خواهان به آتش كشيدن كشور هستند، فرار را بر قرار ترجيح داده اند.
اين مسئول عراقی تصريح كرد: نيروهاي امنيتي تا اين لحظه وارد اطراف ميدان تحصن نشده اند اما حصاري امنيتي را با هدف زير نظر گرفتن تحركات گروههاي تروريستي در فاصله اي دورتر از محل ايجاد خواهند كرد.
وي از رضایت گسترده اهالي الانبار از عمليات کنونی ارتش در "وادي حوران" و دستگیری "احمد العواني" نماينده پارلمان خبر داد و گفت: دستگيري اين فرد باعث كاهش روحيه گروههاي تروريستي و طرفداران آنها شد.

پربیننده ترین خبرها