اخوان مصر: دروغ کودتاگران فاش شد

اخوان مصر: دروغ کودتاگران فاش شد
دوشنبه 9 دی 1392 - 14:51

گروه اخوان المسلمین مصر، افشای هویت عاملان اصلی انفجار تروریستی روز سه شنبه (3دی ماه 1392) مقابل ساختمان اداره امنیت مصر شهر المنصوره (استان دقلهیه) را تاییدی بر بی گناهی خود در این حادثه اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اخوان المسلمین مصر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه ای با تاکید بر اینکه با تصمیم وارد کردن این گروه به لیست تروریستها برخورد می کند، خاطرنشان کرد: این قانون همانند نوزادی است که مرده متولد شده و زمان شکست کودتای نظامی در مصر نزدیک است.
این گروه اعلام کرد: "یکی از عناصر گروه های تکفیری در این انفجار دست دارد و این به معنای بی گناهی اخوان المسلمین است، و همه اعضای دولت کودتا، غیر قانونی، دروغگو و توطئه گر بوده و خبرنگاران دروغ گو و سیاستمداران ناکام و منافق نیز شبیه آنها هستند."
اخوان المسلمین خاطرنشان کرد:  عقده مشروعیت نداشتن دولت، همه عملکردش را تحت تاثیر قرار داده زیرا هیچ دزدی نمی خواهد انسان شریفی بر روی زمین باشد، به همین دلیل قانونگذاران نیز به این تصمیم دولت توجهی ندارند بنابراین ما نیز فکر خود را درگیر حذف نام اخوان از لیست تروریستی دولت کودتا نمی کنیم زیرا این تصمیم مرده به دنیا آمده است.
در این بیانیه آمده است: زمان شکست کودتای نظامی خونین نزدیک شده و مردم کودتاگران را ریشه کن خواهند کرد. 
یاد آور می شود که دولت مصر به صورت رسمی گروه اخوان المسلمین را در این کشور یک سازمان تروریستی خواند و قرار است اعضای این گروه به اتهام تروریسم محاکمه شوند.
شورای وزیران مصر پس از جلسه روز چهارشنبه (4دی ماه) در بیانیه‌ای گروه اخوان المسلمین را مسئول انفجار اخیر مقابل ساختمان اداره امنیت در "دقهلیه" دانست.
انفجار تروریستی روز سه شنبه (3دی ماه 1392) خودروی بمب گذاری شده مقابل ساختمان اداره امنیت مصر شهر المنصوره در استان دقلهیه در شمال قاهره دستکم 14 کشته و 130 زخمی برجای گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها