تیراندازی نظامیان لبنانی به سوی بالگرد ارتش سوریه

تیراندازی نظامیان لبنانی به سوی بالگرد ارتش سوریه
سه شنبه 10 دی 1392 - 07:15

وزیر دفاع لبنان تایید کرد که نیروهای ارتش این کشور به سوی یک بالگرد ارتش سوریه در شرق لبنان آتش گشوده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، « فایز غصن» شامگاه دوشنبه با تاکید به اینکه ارتش لبنان به هرگونه تجاوزی به داخل خاک این کشور پاسخ می دهد، گفت که دستورات کافی و روشن از سوی مقامات سیاسی لبنان در این خصوص صادر شده است.

این دستور برای حمله به بالگردهای ارتش سوریه در حالی صادر شده که ارتش لبنان تاکنون دستوری برای تیراندازی به سمت جنگنده های اسراییلی که هر روز حریم هوایی این کشور را نقض می کنند، دریافت نکرده است!

منابع خبری لبنانی اعلام کرده بودند که یک بالگرد ارتش سوریه با نقض حریم هوایی این کشور سه موشک به منطقه « خربه داود» از روستاهای اطراف شهر عرسال در شرق لبنان شلیک کرده است.

این نخستین بار است که نیروهای ارتش لبنان از زمان شروع بحران سوریه به سوی یک بالگرد ارتش این کشور تیراندازی می کنند.

گروه های تکفیری تروریستی از مناطق مرزی لبنان و سوریه برای جنایات خود در داخل خاک دو کشور و نقل و انتقال عناصر مسلح و تجهیزات نظامی استفاده می کنند.

عناصر تکفیری تروریستی زمانی که در رویارویی با ارتش سوریه شکست می خورند به داخل خاک لبنان فرار می کنند.

وزیر دفاع لبنان گفت که نیروهای ارتش این کشور از زمان بحران سوریه در مرزهای دو کشور مستقر شده و برای پاسخگویی به آنچه که می تواند برای لبنان مشکل ساز باشد، در آمادگی کامل بسر می برند.

البته غصن نگفت چرا این نیروها تاکنون با دستور کدام مقام سیاسی لبنانی تاکنون به مقابله با گروه های تکفیری که مناطق مرزی این کشور را به مکانی برای تهاجم به سوریه تبدیل کرده اند، نپرداخته اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها