تغییر دیدگاه‌ها در اروپا، صهیونیستها را نگران کرد

تغییر دیدگاه‌ها در اروپا، صهیونیستها را نگران کرد
يکشنبه 15 دی 1392 - 22:52

افزایش درخواستها در هلند، انگلیس و فرانسه برای ممنوع شدن واردات کالاهای تولید رژیم صهیونیستی، اشغالگران را نگران کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "گروههای طرفدار مردم فلسطین در کشورهای هلند و فرانسه و انگلیس، ممنوعیت ورود محصولات کشاورزی شرکت مهادرین را خواستار شدند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری را از تظاهرات مردم در کشورهای مختلف اروپایی برای قطع روابط تجاری با این رژیم پخش کرد.
تظاهرکنندگان با سر دادن شعار "تحریم اسرائیل" و " فلسطین مال شما نیست" خواستار قطع روابط تجاری با این رژیم شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، خریداران در مراکز تجاری را به دشمنی با رژیم صهیونیستی و عدم خرید کالاهای این رژیم دعوت کردند.
"گای باینشتوک" مدیر کل مهادرین در گفتگو با گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی مدعی شد: "محصولات کشاورزی ما در داخل خط سبز کشت می شوند اما واژه ساخت اسرائیل که روی بسته بندی آن درج شده ما را با این مشکل روبرو کرده است."
"داوید بن شبو" مدیر نمایندگی مهادرین در فرانسه نیز اظهار داشت: "اخیرا 50 نفر از نیروهای پلیس فرانسه در برابر حملات احتمالی فعالان ضد اسرائیلی از انبارهای ما حمایت کردند. کارگران ما احساس نا امنی می کنند. تظاهرات گسترده علیه شرکت مهادرین ما را به شدت نگران می کند."
گزارشگر صهیونیست گفت: "برغم اینکه فرانسه باقطع راوبط تجاری با اسرائیل مخالف است، اما تظاهرکنندگان موفق شدند کالاهای اسرائیلی بسیاری را از فروشگاهها حذف کنند."
این اقدام می تواند نخستین گام برای گسترش تحریم کالاهای تولیدی شهرکها، و حتی قطع روابط با همه شرکتهای صهیونیستی در اروپا باشد.

پربیننده ترین خبرها