آغاز شمارش معکوس برای پایان بحران در سوریه

آغاز شمارش معکوس برای پایان بحران در سوریه
يکشنبه 22 دی 1392 - 21:59

صحنه جنگ در سوریه در حال دگرگونی است و همپیمانان دیروز، به دشمنان امروز تبدیل شده اند و دشمنان دیروز، در حال حاضر در یک سنگر با دشمن مشترک می جنگند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به عقیده کارشناسان به نظر می رسد روند معکوس بحران سوریه آغاز شده است. به طوری که پس از معضمیه در حومه دمشق، اکنون منطقه برزة البلد نیز به آغوش میهن بازگشته است و پس از چند روز انتظار و وجود احتمالات و پیش بینی های فراوان درباره مصالحه یا آشتی در منطقه مذکور، سرانجام، پایان عملیات نظامی در این منطقه اعلام و "بشر الصبان" استاندار دمشق، وارد این منطقه شد.

همزمان یک گروه مجهز خدمات فنی با حضور مهندسان فنی و کارگران و تکنسین های ماهر در این منطقه حضور یافتند تا عملیات برداشتن سنگرها و موانع را به سرعت آغاز و خیابان ها را به طور کامل پاکسازی نمایند. همچنین نیروهای متخصص مذکور، بررسی های کاملی درباره بازسازی منطقه با هدف بازگشت اهالی به آن به عمل آوردند.

علاوه بر این، نیروهای دولتی علاوه بر تأمین مواد غذایی مورد نیاز برای اهالی برزه، براساس طرح های تعیین شده از سوی دولت تلاش هایشان را برای بهبود سطح زندگی مردم این منطقه آغاز کردند.

استاندار دمشق در دیدار از منطقه از وجود طرحی برای بهبود زندگی مردم این منطقه و ارائه تسهیلات مادی به آنها خبر داد و با تقدیر از وحدت ملی و به شکست انجامیدن تلاش ها برای آسیب رساندن به وحدت مردم سوریه، اظهار داشت: به دنبال تجربه موفق آشتی و مصالحه در مناطق معضمیه و برزه البلد، شاهد نمونه های دیگری از مصالحه در مناطق دیگر خواهیم بود.

در حالی که گروههای تروریستی به کشتار یکدیگر مشغول هستند، مصالحه شهروندان سوریه با یکدیگر در مناطق مختلف آغاز شده است تا بدین ترتیب آغاز روند معکوس پایان بحران سوریه را رقم بزند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها