المپیک سوچی مسئول سعودی را به دردسر انداخت

المپیک سوچی مسئول سعودی را به دردسر انداخت
شنبه 19 بهمن 1392 - 12:09

درخواست شاهزاده "نواف بن فیصل" رییس سازمان ورزش و جوانان عربستان در توییتر از علاقمندان به شرکت در هر یک از بازی های المپیک زمستانی آینده، برای تماس با کمیته المپیک عربستان، به بحث و جدل بین او و یکی از کاربران درباره دستاوردهای ورزشی این کشور تبدیل شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "نواف بن فیصل" در صفحه توییتر خود با اشاره به افتتاح بازی های المپیک زمستانی در شهر سوچی روسیه تاکید کرد: اگر شرایط کشور برای این بازی ها مناسب بود در برخی از مسابقات آن شرکت می کرد.

وی از علاقمندان به شرکت در این مسابقات در آینده خواست با کمیته المپیک عربستان تماس بگیرند تا زمینه آموزش و تمرین آن ها فراهم شود.!

یکی از کاربران عربستانی توییتر، به سخنان نواف بن فیصل اینگونه پاسخ داد: «تو بازی های تابستانی را ساماندهی کن، بعد از بازی های زمستانی صحبت کن».

نواف بن فیصل پاسخ داد: اگر مانند تو فکر می کردم و بیکار سرجایم می نشستم هیچ کاری نمی توانستیم انجام دهیم، باید در همه زمینه ها تلاش کرد.

این کاربر عربستانی پاسخ داد: «چه تلاشی ای شاهزاده... در ورزش عربستان نه قهرمانی وجود دارد و نه مراکز جدید، و نه هیچ پیشرفت قابل ذکری».

رییس سازمان ورزش و جوانان عربستان در پاسخ گفت: این نظر توست .. کاش به شهرهای عربستان سفر می کردی ، 50 پروژه برای باشگاهها و سالن های ورزشی جدید وجود دارد و نتایج خوبی در بازی های مختلف به دست آمده است.

بیست و دومین دوره بازی های المپیک زمستانی 2014 در میان تدابیر شدید امنیتی طی مراسم با شکوهی در شهر بندری سوچی روسیه در ساحل دریای سیاه افتتاح شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها