رویاپردازی خطرناک صهیونیست‌ها درباره معبد سلیمان

رویاپردازی خطرناک صهیونیست‌ها درباره معبد سلیمان
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 11:05

شهرک نشینان صهیونیست با جمع آوری سنگ های ساحل بحرالمیت برای ساخت قربانگاه و گردآوری گوسفند و بز برای قربانی کردن، خود را برای ساخت معبد ادعایی "هیکل سلیمان" آماده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی، تجاوزهای مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را تلاشی برای شتاب بخشیدن به روند ساخت معبد ادعایی، شامل مراحل ساخت، نقشه ساخت و طرح های مجاور هیکل دانست.
بر پایه این گزارش، مهندسان صهیونیست، که اوضاع بحرانی جهان عرب را غنیمت شمرده اند، فعالیتهای خود را برای نقشه برداری و ارائه نقشه های معماری برای جایگزین کردن معبد ادعایی سلیمان به جای مسجد الاقصی شتاب بخشیده اند.
در همین زمینه، یک تندوری صهیونیست با جمع آوری سنگ هایی از بحر المیت و شستن و پاکیزه کردن آنها می گوید: با این سنگها قربانگاه خواهیم ساخت.
وی گفت: ما منتظر لحظه ای هستیم که مقامات مسئول دستور جایگزینی"هیکل سلیمان" را صادر کنند.
"یهودا عتسیون"، سرهنگ احتیاط ارتش رژیم اشغالگر قدس در این زمینه گفت: آنچه در الاقصی اتفاق می افتد، زمینه ساز جنگ جهانی خواهد بود.
عتسیون، یک یهودی افراطی است که در گذشته تلاش کرده بود مسجد الاقصی را منفجر کند، اما امروز طرح خود را تغییر داده و معتقد است که قدس، پایتخت یهود و است و معبد سلیمان باید در این شهر ایجاد شود.
در این میان، یک مهندس صهیونیست که طراح معبد ادعایی "هیکل سلیمان" است، گفت: "قدس پایتخت یهود و مکه پایتخت مسلمانان است همان گونه که واتیکان، پایتخت مسیحیان به شمار می آید. به این ترتیب، مسجد الاقصی، روزی به دست ما نابود خواهد شد."
در این گزارش تاکید شده است که شهرک نشینان صهیونیست، گله های گوسفند را در شهرک های اطراف بیت لحم آماده می کنند، تا در لحظه برپایی معبد ادعایی سلیمان، سر ببرند.
 

پربیننده ترین خبرها