ویدیو؛ گزارش بی‌شرمانه حمله به‌سفارت‌ایران‌دربیروت

پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 - 17:44

گردان‌های تروریستی "عبدالله عزام" با انتشار ویدئویی از جنایت خود در انفجار سفارت ایران در بیروت و اظهارات تروریست‌های این حادثه، مقامات لبنانی را به حملات شدیدتر در آینده تهدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک روز پس از دستگیری و پخش اعترافات یکی از سرکردگان گردان های "عبدالله عزام" در لبنان، اعضای این گروهک تروریستی ضمن انتشار ویدیویی در توئیتر، از تأسیس مؤسسه تولیدات رسانه ای "الاوزاعی" برای "بیان حقایق و انتشار اخبار عملیات های نظامی مجاهدان" خبر دادند.

این گروه تروریستی ساعاتی پیش، یک لینک از ویدئویی قرار دادند که در آن، انفجار تروریستی سفارت کشورمان به تقلید از جنگ های صدر اسلام، "غزوه" نامیده شده و فیلم را "غزوۀ سفارت ایران در بیروت" نامیده اند که شامل صحنه هایی مربوط به عملیات انتحاری توسط دو تروریست روبروی سفارت ایران در آذر ماه گذشته است. ویدئوی دیگری نیز که با نام "AwzaayMedia" و به مدت 18 دقیقه در سایت یوتیوب منتشر شده، علاوه بر صحنه هایی از این دو عملیات انتحاری، اظهارات دو تروریست "شهید" (!) پیش از انجام عملیات را نیز در بر دارد.

این ویدئو همچنین شامل گوشه هایی از سخنرانی های حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نیز صحنه هایی مبهم و غیرواضح از قتل و اعدام افراد در ملأ عام است که به ادعای انتشار دهندگان، «جنایات ایران و دست نشانده های آن برضد اهل تسنن در کشورهای مختلف عربی» را به تصویر می کشد!

در این فیلم همچنین حزب الله لبنان به عنوان یک "هدف" معرفی می شود که باید همانند دولت سوریه از او انتقام گرفت؛ و تروریست ها تهدید می کنند تا زمانی که تمام اعضای حزب الله از سوریه باز نگردند، به این نوع حملات تروریستی ادامه خواهند داد.

تروریست ها در ادامه، راکت ها و موشک هایی را که به بقاع و هرمل و ضاحیه در جنوب بیروت شلیک شده را "هشدار"هایی برای اثبات جدی بودن اهل تسنن در دفاع از خود برشمردند و تهدید کردند که اقدامات بعدی "شدیدتر" خواهد بود.

در بخشی از این فیلم، ابوظهر ملقب به "ابواویس الصیداوی" که اولین انفجار توسط او انجام شده، انگیزه اقدام خود را "مخالفت با ایران" در حمایت از حوثی های یمن و نیز دولت سوریه و حزب الله لبنان اعلام می کند.

وی در پایان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نیز نبیه بری رئیس پارلمان و رئیس جنبش امل و عباس ابراهیم مدیر کل امنیت عمومی این کشور را تهدید می کند که نخواهند توانست گردانهای "عبدالله عزام" را متوقف کنند، مگر این که عزت به اهل تسنن بازگردد (!)

جالب آن که، این ویدئو با تصویری از مسجدالاقصی پایان می یابد که روی آن نوشته شده "ای قدس، ما می آییم"؛ ادعای دروغینی که با یادآوری حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی از تروریست های سوریه و لبنان، وقاحت آنان را بیش از پیش برای مخاطب آشکار می سازد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها