واکنش خواننده تروریست لبنانی به حکم اعدامش

واکنش خواننده تروریست لبنانی به حکم  اعدامش
جمعه 25 بهمن 1392 - 13:24

العالم - فضل شاکر، خواننده لبنانی که به تروریست ها پیوسته است، در پاسخ به اخبار منتشر شده در مورد صدور حکم اعدام با طناب دار، برای وی و عبدالرحمن برادرش، در صفحه پایگاه اجتماعی توییتر در این باره نوشت که "متهم تا اثبات جرم بی گناه است".

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روسیا الیوم، فضل شاکر در سال 2012 و با آغاز بحران و جنگ در سوریه به گروه تروریستی "احمد الاسیر" در صیدا پیوست و اعلام کرد که خوانندگی را کنار گذاشته است.

وی در توییتر پرسید: "بر چه اساسی محکوم به اعدام شده ام؟ به چه علتی؟ "، سپس گفت: "حسبنا الله ونعم الوكيل".

در همین حال، روزنامه "النهار" لبنان نوشت: فضل شاکر به ایجاد باند مسلح به قصد ارتکاب جنایت ضد مردم، ضربه زدن به دولت و کشور، انجام کارهای تروریستی، حمله به نیروهای ارتش و در اختیار داشتن سلاح متهم شده است.

شاکر درباره اتهامش مبنی بر "کشتن سربازان ارتش لبنان" تاکید کرد که کسی را نکشته است.

وی با متهم کردن افرادی بدون ذکر نام آنها، گفت که این افراد با ترفندی ویدیویی، در فیلمی مرا به عنوان سخنگوی گروهی معرفی کردند که عامل قتل و مجروح کردن چندین نظامی لبنانی است. در جریان درگیری نیروهای ارتش لبنان و گروه تروریستی الاسیر در صیدا، ویدیویی از فضل شاکر منتشر شد که در آن با افتخار به قتل ۲ سرباز لبنانی اعتراف می کند.

این خواننده لبنانی تا پیش از محکوم شدنش به اعدام، این فیلم را تکذیب نکرده و آن را ترفند با توطئه ای علیه خود مطرح نکرده بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها