گلوله، پاسخ تکبیر انقلابیون بحرینی

جمعه 25 بهمن 1392 - 17:46

منامه، العالم - نیروهای امنیتی رژیم بحرین، تظاهرکنندگانی را که درسومین سالگرد انقلاب 14 فوریه 2011 در بسیاری از مناطق این کشور به خیابان ها آمده بودند و پی‌درپی تکبیر می گفتند، به شدت سرکوب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خشونت نیروهای امنیتی باعث زخمی شدن ده ها تظاهرکننده شد و مزدوران برای ساکت کردن تظاهرکنندگان، گلوله های گاز اشک آور به سوی منازل شلیک کردند.

محمد الدرازی معاون دبیر کل جمعیت دموکراتیک بحرین امروز (جمعه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: راهپیمایی‌ها بامداد امروز در اکثر مناطق بحرین آغاز شد و نیروهای امنیتی رژیم خشونت آمیز با تظاهرکنندگان برخورد کردند و تظاهراتی نیز بعد از ظهر در منامه، السنابس و الدراز به سوی میدان لؤلؤه آغاز شد که این تظاهرات نیز به شدت سرکوب شد و خودروهای زرهی هم اکنون در کوچه ها و خیابان ها مستقر هستند و نیروهای امنیتی زیادی نیز در میدان لؤلؤه مستقر شده اند و بلوک های بتنی و سیم های خاردار در اطراف این میدان قرار داده اند.

الدرازی گفت: نزدیک شدن به میدان لؤلؤه سخت است و تظاهرکنندگان تلاش می کنند که خود را به این میدان برسانند، ولی به شدت با آنان برخورد می شود.

الدرازی افزود: تظاهرات مردمی فردا و روزهای دیگر نیز تا تحقق مطالبات به‌حق ملت ادامه خواهد داشت؛ ملتی که در سه سال گذشته در صحنه حضور داشته اند و فداکاری‌های بزرگی از خود نشان داده اند.

معاون دبیر کل جمعیت دموکراتیک بحرین گفت: برخورد خشونت آمیز عوامل رژیم حاکم آل خلیفه با تظاهرکنندگان باعث زخمی شدن تعداد زیادی از جوانان شده است که حال یکی از جوانان در منطقه السنابس بسیار وخیم است و بیش از 30 جوان نیز بازداشت شده اند.

الدرازی افزود: مخالفان اهمیتی به بازداشت ها و حتی مرگ نمی دهند، زیرا شهادت آرزوی هر جوان و هر فرد دیگری در بحرین است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها