داعش به کویت رسید!

داعش به کویت رسید!
جمعه 25 بهمن 1392 - 20:39

یک روزنامه کویتی از وجود گروهک‌های پنهان و مخفیگاه‌های متعلق به گروه‌های افراطی و تکفیری از جمله دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و جبهه النصره در کویت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه کویتی السیاسه امروز (جمعه) نوشت: دستگاه های امنیتی کویت چند روز پیش گزارشی را درباره خطرات بزرگی که امنیت ملی را تهدید می کند، به مقامات ذی‌ربط ارسال کرده اند.

السیاسه نوشت: این گزارش شامل وجود گروهک های پنهان و افراد وابسته به اکثر گروه های تکفیری خاورمیانه در کویت است که داعش، جبهه النصره و اخوان المسلمین از جمله این گروه ها است.

به نوشته این روزنامه کویتی، آزادی موجود در کویت، رابطه با افراد متنفذ و بودجه کلان عواملی است که این کشور را به محل مناسب و پناهگاه امنی برای چنین گروه هایی تبدیل کرده است.

داعش از حمایت آمریکا و عربستان برخوردار است و برای سیطره بر سوریه و عراق تلاش می کند و بسیاری از کشورهای خاورمیانه و برخی کشورهای غربی نگران بازگشت اتباع خود که با این گروه مسلح همکاری می کنند، هستند زیرا معتقدند که این افراد پس از بازگشت به کشورشان احتمالاً دست به اقدامات تروریستی خواهند زد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها