ماجرای عجیب یک خودکشی در مراکش + عکس

ماجرای عجیب یک خودکشی در مراکش + عکس
يکشنبه 27 بهمن 1392 - 13:25

یک نجار مراکشی پس از عبور از دیوار پشتی یک مرکز نظامی در شهر رباط پایتخت این کشور بالای یک دکل شرکت مخابرات رفت و تهدید کرد که اگر خواسته هایش برآورده نشود، خودکشی می کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت مراکشی "هسپرس" به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که این نجار در عین حال از طرح خواسته های خود خودداری کرد و گفت که تنها آنها را درصورتی بیان می کند که یک شخصیت مهم کشور در محل حضور یابد.
این منبع آگاه افزود: این نجار چندین ساعت بالای دکل بود و به دستورات مسئولان امنیتی و نظامی در محل گوش فرا نمی داد و درخواست های مکرر نیروهای امداد برای نجات او را نادیده می گرفت. این نیروها امکانات زیادی را برای حفاظت از این فرد و منصرف کردن او از خودکشی در محل تدارک دیده بودند.
این وضعیت چند ساعت طول کشید تا اینکه استانداری رباط وارد مذاکره با این فرد شد و در نهایت به پیشنهاد پایین آمدن از دکل و رفتن به مقر استانداری برای شنیدن خواسته هایش پاسخ مثبت داد.
نیروهای امنیتی تحقیقاتی را درباره این موضوع بنابر بر دستور دادسرای نظامی آغاز کردند بویژه که این نجار با نقض قوانین بدون اجازه وارد یک مرکز نظامی شده است و انتظار می رود که به دادگاه نظامی سپرده شود.
براساس برخی اطلاعات، این نجار پدر یک کارمند امنیتی سابق یگان واکنش سریع شهر الحسیمه است. کمیسیون انضباطی اداره کل امنیت ملی مغرب این کارمند را به خاطر تخلف کاری به طور نهایی از نیروی پلیس برکنار کرد و پدرش در تلاش برای توجه به مشکل فرزندش سناریوی خودکشی را طرح ریزی کرد اما نمی دانست که ورود به یک مرکز نظامی جرم است و حالا باید در دادگاه نظامی حاضر شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها