حمله به مهمترین انبار مهمات تروریست‌ها در سوریه

حمله به مهمترین انبار مهمات تروریست‌ها در سوریه
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 12:29

خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد، عملیات ارتش سوریه در منطقه کوه‌های قلمون و به طور مشخص در شهرک یبرود که مهم ترین انبار مهمات تروریست ها در منطقه است، ادامه دارد.

خبرنگار العالم روز چهارشنبه در گزارشی از سوریه تأکید کرد، نیروهای ارتش این کشور چندین مقر تروریست ها در شهرک یبرود و محله العریض و نیز چندین مقر در شمال شرق منطقه السحل و کشتزارهای اطراف آن را هدف قرار داده اند.
ارتش همچنین مقر تروریست ها در جاده حد فاصل جبعدین و بقعه و حوش عرب را ویران کرد. این جاده یکی از مسیرهای انتقال سلاح و نفرات به سوی یبرود از حوش عرب بود که عمق استراتژیک یبرود به شمار می آید و تعداد قابل توجهی از تروریست ها در آن مستقرند.
خبرنگار العالم گزارش داد: ارتش مقر تروریست ها در رنکوس واقع در کوههای قلمون را هدف قرار داد. این گروه از تروریست ها سعی داشتند به دیر "شیروبیم" در صیدنایا که بر یک تپه راهبردی مشرف بر مناطق وسیعی در قلمون قرار دارد، حمله کنند.
در همین حال ارتش، مقر تروریست ها در کشتزارهای اطراف مناطق ارحیبه و معضمیه در قلمون را هدف قرار داد و بدین وسیله یکی از مهم ترین راههای مواصلاتی بین یبرود و ارحیبه قطع شد.
عملیات ارتش در سایر مناطق از جمله خان الشیخ، الدرخبیه و زاکیه در ریف جنوب غربی دمشق ادامه دارد.
از سوی دیگر در ادامه عملیات در شهر حلب در شمال سوریه، نیروهای ارتش با تروریست هایی که قصد داشتند زندان مرکزی حلب را محاصره کنند، درگیرشدند.
چندین مقر تروریست ها نیز نزدیک کارخانه شیخ سعید و حومه شمالی حلب به خصوص در منطقه دارعزه، حیان و حریتان هدف نیروهای ارتش قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها