به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعود الشریم" در صفحه توییتر خود نوشت: روزی درباره سیب تأمل می کردم. پس از اندکی تأمل به تفاوت دیدگاه معاصر با نگاه غالب نزد ما اعراب درباره این میوه پی بردم و چهار بیت در این باره سرودم.
شریم در این ابیات دیدگاه های طرفین در این باره را مقایسه و بیان کرده است که نیوتن توانست با تأمل در یک سیب به قانون جاذبه پی ببرد و شرکت "اپل" آن را به عنوان لوگو بر روی محصولات هوشمند خود انتخاب کرده است. این در حالی است که "سیب" در میان مردم جوامع عربی چیزی جز "اسانس قلیان" نیست، که جوانان با استفاده از آن وقت گذرانی می کنند. !!