سرقت نظامیان صهیونیست از انبارهای اسلحه

سرقت نظامیان صهیونیست از انبارهای اسلحه
پنج‌شنبه 11 ارديبهشت 1393 - 14:41

العالم - نظامیان صهیونیست اسلحه و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته را از انبارهای اسلحه در قرارگاههای نظامی رژیم اسرائیل سرقت کرده و اقدام به فروختن آنها به باندهای مافیا کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: پلیس نقب یک خودرو با محموله جنگ افزارهای نظامی را که شامل 10 فروند موشک ارتقا یافته "لاو" بود ، لحظاتی قبل از رسیدن محموله به باندهای تبهکار شناسایی کرد.
پس از دو ماه تحقیق و بررسیهای محرمانه سه نظامی اسرائیلی که در دو قرارگاه ارتش در جنوب خدمت می کردند، به جرم سرقت جنگ افزارهای نظامی و فروش آن به باندهای مافیا شناسایی و بازداشت شدند.
این افراد که به انبارهای سلاح دسترسی داشتند 10 فروند موشک ارتقای یافته لاو را سرقت کرده و آن را به یک تبهکار معروف از ساکنان دیمونا فروختند. این تبهکار نیز با هزینه های بالا این جنگ افزارها را به باندهای مافیا فروخت.
سرتیپ "یورام هالیفی" فرمانده پلیس جنوب در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: پلیس در این عملیات 10 فروند موشک لاو را در صندوق عقب یک خودرو شناسایی کرد. این موشک بسیار خطرناک و ویرانگر است.
این افراد موشکها را تنها به هزینه 900 شیکل به یک قاچاقچی و تاجر اسلحه فروختند و قاچاقچی اسلحه آنها را بمبلغ 25 هزار شیکل به باندهای تبهکار فروخت.
در جریان پی گیری این پرونده، پلیس نقب 8 متهم را که در این سرقت دست داشتند بازداشت کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها