هلاکت صدها تروریست در نقاط مختلف سوریه

هلاکت صدها تروریست در نقاط مختلف سوریه
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 18:30

دمشق، العالم - خبرنگار العالم در سوریه از اوج گیری عملیات نظامی ارتش این کشور در شهرها و مناطق مختلف سوریه بویژه در غوطه شرقی، درعا و قنیطره و هلاکت صدها تروریست خبر داد.

"مازن سلمو" روز دوشنبه گزارش داد: در درگیری های شدید بین نیروهای ارتش سوریه و تروریست ها در تل الاحمر شرقی و تل الجابیه در حومه ریف قنیطره بیش از دویست تروریست به هلاکت رسیدند و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه همچنین به یکی از مخفیگاه های تروریست ها در روستای عین النوریه یورش برده و با هلاکت شماری از آنها، سلاح، مهمات و تجهیزات جنگی آنها را به غنیمت گرفتند.

به گزارش خبرنگار العالم، تروریست های مسلح با پشتیبانی رژیم صهیونیستی، در شهر نوی در حومه استان درعا در جنوب سوریه دست به عملیات زدند که با پاسخ شدید نیروهای ارتش این کشور مواجه شدند و در نتیجه، درگیری های شدیدی بین دو طرف در منطقه تل الجموع بوجود آمد.

 نیروهای ارتش سوریه در درعای غربی نیز با ایجاد کمین توانستند ده ها تروریست را به هلاکت رسانده و  تجهیزات نظامی و مهمات زیادی از آنها به غنیمت بگیرند.

خبرنگار العالم در عین حال از به اسارت درآمدن شماری از سرکردگان گروهک موسوم به شورای نظامی و دیگر گروه های نظامی مخالف حکومت سوریه به دست گروهک تروریستی جبهه النصره خبر داد.

"ملاذ مقداد" رئیس مرکز تحقیقات وزارت اطلاع رسانی سوریه نیز در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: ارش سوریه در مناطق راهبردی مذکور با دقت کامل عمل می کند و  تمام مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی را که در صدد ایجاد منطقه ای حائل هستند،  نابود می کند.

خبرنگار العالم در پایان با اشاره به ادامه پیشروی  نیروهای ارتش سوریه در منطقه الملیحه از درگیری های شدید این نیروها با افراد مسلح در این شهرک خبر داد و گفت: این نیروها توانسته اند بخش زیادی از ساختمان ها، کارخانه های "تامیکو" و تمام مزارع این شهر را پاکسازی کنند و این در حالی است که منابع نظامی بر پاکسازی کامل این شهر تا چند ساعت آینده تاکید کرده اند.
tt-5-11:31

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها