پیش بینی رئیس جمهور سوریه درباره آینده

پیش بینی رئیس جمهور سوریه درباره آینده
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 11:21

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد این کشور به لطف فداکاری عظیم ارتش و مقاومت و پایداری اقشار مختلف ملت با گام‌های پایدار به سوی پیروزی پیش می رود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار اسد" به موضع ملی ساکنان استان حماه اشاره کرد که همانند سایر فرزندان استان‌های سوریه الگویی در میهن پرستی و رد تلاش‌های تفرقه افکنانه بین فرزندان یک میهن ارائه کردند.
رئیس جمهور سوریه در دیدار هیاتی شامل نمایندگانی از استان حماه، گفت: دولت به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و در عین حال به حمایت و تقویت تلاش ها در جهت آشتی ملی در هر منطقه ای که امکان برقراری آشتی در آن وجود داشته باشد ادامه خواهد داد؛ تا امنیت و ثبات به همه مناطق سوریه بازگردد. دولت همچنین به مساله مفقودان اهمیت زیادی می دهد و موفقیت های متعددی در این زمینه به دست آمده است.
در این دیدار اوضاع استان حماه در زمینه های خدماتی، معیشتی، امنیتی و نیازهای اساسی ساکنان این استان و همچنین امکان ساخت دانشگاه دولتی شامل دانشکده های جدید بررسی شد.
بشار اسد همچنین تاکید کرد که این نیازها در سریعترین زمان ممکن بررسی و طبق اولویت ها و امکانات موجود برآورده خواهد شد.
اعضای این هیات نیز به نوبه خود از برخی مشکلاتی که استان حماه به ویژه مناطق روستایی از آن ها رنج می برند سخن گفتند و به تلاش هایی که شخصیت های برجسته با همکاری نهادهای دولت با هدف تقویت آشتی انجام می دهند، اشاره کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها