صحنه‌هایی از حمله به تشییع کنندگان شهید 15 ساله بحرینی

يکشنبه 4 خرداد 1393 - 11:55

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه پس از مراسم تشییع "سید محمود السید محسن" نوجوان 15 ساله در جزیره ستره، به شرکت کنندگان در این مراسم حمله کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سید محمود السید محسن" نوجوان 15 سال بحرینی روز 21 ماه می سال جاری هدف گلوله های ساچمه ای مزدوران رژیم آل خلیفه قرار گرفت. وی به دلیل شدت جراحات در همان جا بدون حرکت بر زمین می افتد و تلاش نیروهای امداد هم به دلیل عمیق بودن جراحات وی کارگر نمی افتد، و این نوجوان بحرینی به شهادت می رسد.

پیکر این شهید روز شنبه پیش از غسل و تشییع در جزیره ستره مورد بررسی قرار گرفت و جراحات عمیق ساچمه ها بر روی پیکر وی نشان داد که گلوله از فاصله نزدیک شلیک شده و به سینه، قلب و پشت پاهای وی اصابت کرده است.

اما این پایان ماجرا نبود چون مراسم تشییع وی نیز با حمله مزدوران آل خلیفه همراه شد.

مردم خشمگین بحرین در قالب کاروانی بزرگ در حالی که پرچم بحرین و تصاویر شهید را در دست داشتند، با فریادهای خود خواستار قصاص قاتلان، جنایتکاران و مسببان نقض حقوق بشر بحرین شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم؛ ادامه سرکوب، بازداشت و کشتار مردم را در اوج سکوت مجامع بین المللی که سرپوشی برای نقض حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه است، محکوم کردند.

نیروهای رژیم آل خلیفه که در ابتدای مراسم حضوری چشمگیر داشتند، پس از مراسم تشییع، به سوی مردم گازهای سمی و آشک آور شلیک کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در روز تشییع، با خودروهای نظامی، ورودی های جزیره ستره را مسدود کردند تا مانع ورود مردم به این منطقه و حضور آنان در مراسم شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها