حلقه محاصره تروریستها در جنوب سوریه تنگ تر شد

حلقه محاصره تروریستها در جنوب سوریه تنگ تر شد
جمعه 9 خرداد 1393 - 20:23

ارتش سوریه حلقه محاصره گروه های مسلح در منطقه "نوی" در حومه غربی شهر درعا (جنوب) را تنگ تر کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از سوریه گزارش داد، ارتش این کشور گروه های مسلح را در حومه جنوبی شهر ادلب (شمال غرب) به محاصره در آورده و با محاصره منطقه "نوی" مسیرهای انتقال تجهیزات نظامی به گروه های مسلح مستقر در این منطقه را مسدود کرده است.
اکرم مکنا کارشناس سیاسی در مصاحبه با العالم با بیان این که گروه های تروریستی از حمایت رژیم صهیونیستی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: ارتش سوریه به عملیات ادامه می دهد و گروه های تروریستی ضربات و شکست های سنگینی از سوی ارتش متحمل شده اند به نحوی که مراکز فرماندهی و ارتباطاتی آنها منهدم شده است و آنان از دیگر گروه های تروریستی طلب کمک می کنند.
درگیری ارتش و گروه های مسلح در اطراف شهر دمشق به خصوص "الملیحه" شدیدتر شده و ارتش با ادامه پیشروی، مواضع این گروه ها را زیر آتش گرفته است.
در همین حال خبرها حاکی است که  گروه های مسلح در منطقه مورک در حومه شهر حماه (غرب) 5 موشک به سوی منطقه مسکونی محرده در شمال غرب حماه شلیک کردند.
یکی از ساکنان منطقه محرده در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: ابتدا یک موشک سپس چهار موشک پیاپی به منطقه محرده شلیک شد اما خوشبختانه هیچ فردی در این حمله آسیب ندید.
شهروندی دیگر خاطرنشان کرد: گروه های مسلح با حملات خود هیچگاه نخواهند توانست ما را از محل سکونتمان برانند.
A.D-30-07:45

پربیننده ترین خبرها