ده ها کشته و زخمی در حملات امروز عراق

ده ها کشته و زخمی در حملات امروز عراق
چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 19:11

العالم - به گفته منابع امنیتی و بیمارستانی عراق، حملات تروریستی در مناطق مختلف این کشور ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه "سبع ابکار" در شمال بغداد، 4 تن کشته و 9 نفر زخمی شدند.

یک انفجار در مسیر گشتی های پلیس در منطقه "التاجی" در شمال بغداد به کشته شدن 2 افسر پلیس و زخمی شدن 3 نظامی دیگر منجر شد؛ در حمله مسلحانه دیگری به یک ایست بازرسی در منطقه "عرب جبور" در جنوب غرب بغداد نیز یک پلیس کشته شد و 5 تن از نیروهای "بیداری" استان (عشایر مسلح همکار ارتش عراق) نیز زخمی شدند.

منابع بیمارستانی بغداد نیز آمارقربانیان این حملات تروریستی را تایید کرده اند.

از سوی دیگر معاون فرمانده پلیس استان "کرکوک" در 240 کیلومتری شمال بغداد نیز تاکید کرد که بر اثر انفجار 2 خودروی بمب گذاری شده در مرکز این شهر، 4 نفر کشته و 9 نفر زخمی شده اند.

به گفته منابع امنیتی و بیمارستانی بر اثر انفجار در نزدیکی مدرسه ای در مرکز شهر "تکریت" واقع در 160 کیلومتری شمال بغداد،  یک افسر پلیس کشته شد و 8 نظامی دیگر زخمی شدند.

 "طالب البیاتی" رئیس منطقه "سلیمان بیک" در جنوب شهرستان "طوز خورماتو" در 175 کیلومتری شمال بغداد، اعلام کرد که در حمله انتحاری تروریست ها 2 نیروی پلیس عراق کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته منابع بیمارستانی، انفجار یک جسد بمب گذاری شده در مسیر گشتی پلیس منطقه "امرلی" در جنوب طوزخورماتو نیز یک کشته و 4 زخمی برجای گذاشت.

همچنین انفجار در مسیر نظامیان شهر "بیجی" واقع در 200 کیلومتری شمال بغداد نیز به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن 3 تن دیگر منجر شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها