نماینده ائتلاف دولت قانون:

سیاستمداران استان الانبار در اردن و اربیل هستند

سیاستمداران استان الانبار در اردن و اربیل هستند
يکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:48

نماینده ائتلاف دولت قانون در عراق تأکید کرد درحالیکه نیروهای ارتش این کشور درحال مقابله با گروه تروریستی داعش هستند، برخی سیاستمداران این استان در اردن و اربیل اقامت کرده‌اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "امین هادی" با اشاره به ادعای برخی سیاستمداران استان اربیل مبنی بر سرکوب و کشته شدن ساکنان استان الانبار به دست ارتش گفت: برخلاف ادعای برخی سیاستمداران عراقی ؛ فقط گروه تروریستی داعش در استان الانبار سرکوب می شود و نَه ساکنین این استان.
امین هادی خاطرنشان کرد: 80 درصد ساکنان فلوجه و رمادی به علت حملات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی از شهرهای خود فرار کرده‌اند و آن دسته از ساکنان فلوجه که شهر خود را ترک نکرده اند ، به گروگان و سپر انسانی گروه های تروریستی تبدیل شده اند .
وی تأکید کرد : استانداری الانبار با دولت مرکزی و فرماندهی ارتش برای پاکسازی این استان از تروریست ها همچنان همکاری می کند؛ ولی متأسفانه برخی سیاستمداران اظهارات خلاف واقع درباره اوضاع الانبار بیان می کنند و عملیات نظامی ارتش را " کشتار ساکنان الانبار " توصیف می کنند.
عضو ائتلاف دولت قانون گفت : ارتش با تروریست هایی می جنگد که مجهز به پیشرفته ترین اسلحه و مهمات هستند، و اموال کلانی در دست دارند .
امین هادی خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد از اوضاع الانبار مطلع شود ، باید به این استان برود و از واقعیت ها مطلع شود و نباید در اردن و اربیل اقامت کند و سخنانی را در راستای اهداف سیاسی خود بیان کند؛ این گونه افراد اگر به استان الانبار بروند‌، توسط ساکنین این استان طرد خواهند شد .
پیش از این " خالد العلوانی " عضو ائتلاف " متحدون " وقایع فلوجه را " کشتار جمعی " توصیف کرده و دولت عراق را مسؤول این امر دانسته بود .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها