بیمارستان‌های عربستان، عامل گسترش کرونا

بیمارستان‌های عربستان، عامل گسترش کرونا
سه شنبه 20 خرداد 1393 - 16:23

نماينده سازمان بهداشت جهاني در عربستان گفت: نيمي از موارد ثبت شده ابتلا به بيماري كرونا دراين كشور از اواسط مارس تا اواخر آوريل گذشته، به علت سرايت آن به كاركنان يا بيماران در داخل بيمارستان‌ها بوده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه " الشرق الاوسط " چاپ لندن به نقل از "عز الدين محسن" نوشت: بعد از آموزش كاركنان بيمارستان ها و اتخاذ تدابير پيشگيرانه هيچ مورد سرايت ويروس در بيمارستان هاي عربستان در سه هفته گذشته گزارش نشده است.

نماينده سازمان بهداشت جهاني درعربستان گفته است كه در نشست اخير كميته جهاني كه با مشاركت نمايندگان سازمان بهداشت جهاني و وزارت بهداشت عربستان بررسي شد، همه جوانب مربوط به ويروس كرونا بررسي و تاكيد شد كه اين بيماري تحت كنترل است و نگراني درخصوص احتمال گسترش ويروس كرونا از طريق افرادي كه به عربستان سفر مي كنند يا اين كشور را ترك مي كنند ، وجود ندارد.

"عادل فقيه" وزير بهداشت موقت عربستان نيز در نشست منطقه اي كه با مشاركت كشورهاي شرق درياي مديترانه با هدف رايزني درباره بيماري كرونا برگزار شد، گفت: بهبود مبارزه با سرايت ويروس كرونا منجر به كاهش ميانگين ابتلا به اين ويروس شده است و عليرغم آن، وزارت بهداشت عربستان همچنان تدابير پيشگيرانه را مدنظر قرار داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها