ادامه حملات ارتش سوریه به تروریست‌ها در مناطق مختلف

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 20:43

ارتش سوریه ضمن ناکام گذاشتن تلاش گروه های مسلح برای نفوذ به حومه حمص از طریق روستای "ام شرشوح" در شهر تلبیسه، 3 گروه از تروریست های مسلح را در حومه دوما، تار و مار کرد.

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه، نیروهای ارتش سوریه در تازه ترین اقدامات خود منطقه "برج عزاوی" و تپه "القرعه" در حومه حلب را از وجود تروریست ها پاکسازی کردند؛ تپه القرعه مشرف بر مسیر "طومان" و کارخانه "البرادات" مقر اصلی ترویست های این منطقه بود.

"فیصل عزوز" عضو مجلس نمایندگان سوریه به شبکه العالم گفت: ارتش سوریه عملیات ویژه ای برای نابودی تروریست های مستقر در منطقه "خان طوفان"، که دارای اهمیت راهبردی برای گروه های مسلح می باشد، آغاز کرده است.

"سلیمان سلیمان" کارشناس سیاسی سوری نیز در گفت وگو با العالم تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موثق، افراد مسلح خارجی در اقدامی بسیار خطرناک، سلاح و مهمات خود را به افراد مسلح سوری یا افراد محلی می فروشند و بعد از سوریه می گریزند.

خبرنگار العالم همچنین از شدت یافتن درگیری ارتش با عناصر مسلح وابسته به گروه های مسلح موسوم به "جبهه النصره" و "جیش الاسلام" در باغستان های اطراف "الملیحه" خبر داد و گفت: این در حالی است که توپخانه ارتش سوریه همزمان تحرکات تروریست های مسلح در منطقه "زبدین"، "جسرین" و "عین تراما" در غوطه شرقی استان ریف دمشق را هدف قرار داده است و در نتیجه این حملات 3 گروه از تروریست های مسلح در اطراف "دوما" تارو مار شدند.

11-12:01

 

پربیننده ترین خبرها