نظر فلسطینی‌های غزه درباره اهداف داعش در عراق

نظر فلسطینی‌های غزه درباره اهداف داعش در عراق
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 20:29

شخصیتهای سیاسی و دینی غزه ضمن محکوم کردن جنایات داعش در عراق می گویند، تحرکات این گروه تروریستی در راستای طرحهای صهیونیستی-آمریکایی برای تجزیه عراق و منطقه است.

"حسن عبده" تحلیلگر سیاسی فلسطینی روز سه شنبه به خبرنگار العالم گفت: داعش یک گروه تروریستی است که به نفع قدرتهای منطقه ای و بین المللی قتل عام به راه انداخته و هدفش تجزیه عراق و ایجاد یک کشور حائل میان سوریه و عراق برای تامین منافع قدرتهای بزرگ است.

"ذوالفقار سویرجو" عضو کمیته مرکزی "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" نیز در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: خشونت غیرقابل توجیه فعلی، مقدمه ورود نیروهای خارجی و دشمنان ملت عراق به این کشور است، اما ما امیدواریم مردم عراق با یکدیگر متحد شوند.  

"هشام سالم" از مبلغان دینی در غزه گفت: رویدادهای عراق در چارچوب طرح صهیونیستی-غربی با هدف ویران کردن و تجزیه منطقه از جمله تجزیه خود عراق است. 

"نائل ابو عوده" سخنگوی "گردان های مجاهدین" هم در مصاحبه با خبرنگار العالم در غزه تأکید کرد: رویدادهای عراق یک مصیبت و نشانه ای خطرناک از تجزیه یک کشور عربی مسلمان است؛ چون آمریکا پس از شکست در ضربه زدن به "محور مقاومت" از فلسطین تا لبنان و سوریه، به دنبال تجزیه عراق از طریق ایجاد درگیری طایفه ای با کمک گروهای تروریستی است.  

17-07:45
 

پربیننده ترین خبرها