حمايت شهروندان عربستانی از آيت الله نمر النمر

حمايت شهروندان عربستانی از آيت الله نمر النمر
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 10:51

شهروندان عربستانی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در منطقه الشرقيه، بر حمايت خود از مواضع و خواسته هاي آيت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی تاكيد كردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شماري از شهروندان عربستاني در منطقه قطيف دیشب به درخواست "ائتلاف آزادي و عدالت" و برای اعلام همبستگي با آيت الله نمر باقر النمر در تجمع اعتراض آميز شركت كردند.
اين اقدام شهروندان عربستاني در هفته همبستگي گروه هاي انقلابي در بحرين و منطقه الشرقيه عربستان در خصوص حمایت از آیت الله نمر باقر النمر صورت گرفت.

جنبش جوانان آزاد قطيف با صدور بيانيه اي در دومین سالگرد سوء قصد به جان آيت الله نمر، از این عالم بزرگ و مواضع او حمايت كرد.

همچنين، شهروندان عربستاني ياد دو شهيد اكبر الشاخوري و محمد الفلفل را گرامي داشتند. این دو نفر در تظاهراتي كه در حمايت از آيت الله نمر برگزار شد، شهيد شدند.

گروه هاي انقلابي در بحرين نيز بر مشاركت گسترده مردمي در هفته همبستگي با آيت الله نمر باقر النمر تاكيد كردند.

آيت الله نمر روحانی برجسته عربستانی، از دو سال قبل بدون محاکمه و تفهیم اتهام در زندان است.

نیروهای امنیتی رژیم آل سعود در هشتم ژوئیه 2012  پس از تعقیب خودروی آیت الله نمر، به سوی او تیراندازی و او را با گلوله جنگی مجروح کردند.

هفته اعلام همبستگي با آيت الله نمر روز 21 خرداد  93  با عنوان "فقيه ايمان و جهاد" آغاز شد و تا 27 خرداد ماه جاری ادامه داشت. این مراسم در بحرين، منطقه قطيف عربستان و عراق برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها