معاون دبير كل حزب الله به حامیان داعش هشدار داد

معاون دبير كل حزب الله به حامیان داعش هشدار داد
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 14:41

معاون دبیرکل حزب الله لبنان به حامیان داعش هشدار داد که این گروه تروریستی سر انجام رو در روی آنها نيز خواهد ايستاد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شيخ نعيم قاسم" تاكيد كرد: مردم عراق با اتحاد، همدلی و برنامه ريزي بر عناصر تروریستی داعش پيروز خواهند شد.
وی گفت: عراق اكنون به طور گسترده با خطر تكفيري ها مواجه است، اما با تشريك مساعي، وحدت داخلي، همت و اراده بلند مي تواند تكفيري ها و حامیان پشت پرده آنها را شكست دهد، همان طور كه آنها در سوريه شكست خورده اند.
معاون دبير كل حزب الله لبنان با اشاره به معضل تروريسم و افراط گرايي خاطرنشان كرد: حل اين موضوع از طريق تشكيل ائتلاف بين المللي و منطقه اي عليه تروريسم و تكفيري ها امكان پذير است.
وی افزود: باید واقعيت تفکرات تکفیری ها و داعش را براي افكارعمومي روشن و آشکار کرد بنابراين، هر طرفي بايد به اندازه توان خود با اين خطر مقابله كند و موضوع حایز اهميت در این خصوص اين است كه نگاه ها متوجه اهمیت رويارويي با خطر تكفيري شود.
شیخ نعيم قاسم با اشاره به توجيه برخي كشورها درباره اقدامات گروه تروريستي داعش خاطرنشان كرد: هر گونه توجيه اعمال و اقدامات داعش به نوعی مشاركت در اقدامات و جنايت هاي اين گروه در كشتن افراد بي گناه است.
معاون دبير كل حزب الله لبنان تاكيد كرد: ما با اخلاص کامل تمام تلاش خود را براي تعالي پرچم حق، ايمان و اطاعت از خداوند به کار خواهیم گرفت.
شيخ نعيم قاسم به كساني كه بر اين پندار هستند كه داعش شكست ها و ناكامي طرح هاي آنها را جبران كرده و بر اساس همین توهم به شيوه هاي مختلف از آن حمايت مي كنند، هشدار داد که آنها نیز مانند ديگران مطرود و متروك داعش هستند.
وي همچنين به برخي كشورهاي غربي و منطقه اي هشدار داد که اگر بر اين تصور هستند كه از داعش در جهت منافع خود استفاده مي كنند، بايد بدانند كه اين گروه رو در روي آنها نيز خواهد ايستاد.
معاون دبير كل حزب الله لبنان کشورهای حامی داعش را نکوهش کرد و افزود: در آینده خبرهايي با اين مضمون خواهيم شنيد كه داعش به بمب گذاري و ديگر اقدامات خرابكارانه در كشورهاي عربي، اسلامي و غربي حامی خود نیز پرداخته است زيرا اين گروه با هيچ كسي حتي خودشان و برادرانشان هم نيستند. پس، چگونه مي توان انتظار داشت كه در كنار ديگران باشند!
شيخ نعيم قاسم در ادامه با اشاره به حاميان و اربابان گروه تروريستي داعش گفت: آنهايي كه به حمايت هاي سياسي از طرح ويران كردن منطقه می پردازند در واقع بيش از داعش مسوول هستند. اين گروه در دامن استكبار و نفت متولد شده و رشد كرده است، اما موفقيتي نخواهد داشت. البته، اين گروه مي تواند تخريب كند و به اقدامات زننده دست بزند.
وي تاكيد كرد: با وجود اقدامات فجيع و زشتي كه داعش در عراق و سوریه مرتكب مي شود برخي از كشورهاي عربي و منطقه اي در قبال آن سكوت اختيار كرده اند و حتي به گونه اي موضع گيري مي كنند كه در نهايت در جهت تاييد اقدامات، جنايت ها و كشتار اين گروه است.آنها دست كم بايد منصف باشند و موضع درستي اتخاذ كنند.
شیخ نعيم قاسم با اشاره تلويحي به برخي كشورهاي ديكتاتوري منطقه گفت: اين كشورها در حالي امروز درباره سوريه، عدالت، حقوق شهروندي و ضرورت توافق سياسي در عراق اشك تمساح مي ريزند كه در كشور خودشان آزادي سياسي فراهم نمي كنند و به دنبال ايجاد وفاق سياسي، دادن آزادي به رسانه ها و مطبوعات و نيز حقوق شهروندي نیستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها