نماینده عراقی: النجیفی مرتکب خیانت بزرگ شده است

نماینده عراقی: النجیفی مرتکب خیانت بزرگ شده است
سه شنبه 3 تير 1393 - 07:50

نماینده ائتلاف دولت قانون با اشاره به شادمانی استاندار فراری نینوا از وجود داعش در این استان، محاکمه وی به اتهام "خیانت بزرگ" را خواستار شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حنان الفتلاوی" اظهار داشت: "اثیل النجیفی" استاندار بدون استان همچنان درحال بیان اظهارات توخالی است.

الفتلاوی تأکید کرد که اقدامات النجیفی موجب تخریب، ویرانی، اشغال، تعرض به نوامیس، تخریب آثار تاریخی و کلیساهای استان نینوا شد و زنان و کودکان این استان همچنان در خیمه زندگی می کنند.
وی به شبکه "سومریه نیوز" گفت: با وجود همه این ویرانی ها، امروز می بینیم که النجیفی با ورود ارتش به موصل و آزاد سازی آن مخالفت می کند.
اثیل النجیفی استاندار نینوا دیروز در اظهاراتی مدعی شد که ارتش نمی تواند وارد شهر موصل شود و تنها ارتشی می تواند وارد این شهر شود که از فرزندان همان شهر تشکیل شده باشد.
الفتلاوی اظهار داشت: به نظر می‌آید که النجیفی از حکومت داعش خوشحال است و نمی‌تواند این موضوع را مخفی کند .. وی در دفاع از داعش تردید نمی کند و می گوید که تعرضی به مسیحیان (در شهر موصل) نشده است؛ این درحالی است که خود مسیحیان از این مسأله شکایت کرده و درخواست کمک کرده اند.
الفتلاوی تأکید کرد: اثیل النجیفی باید به اتهام خیانت بزرگ محاکمه شود.
الفتلاوی خاطرنشان کرد: النجیفی باید از فرزندان ما در ارتش که در حال جانفشانی و مقابله با تروریسم و موشهای داعش هستند، قدردانی کند، و به جای تخریب روحیه، از آنان حمایت کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها