هلاکت 24 عضو داعش و کشف 28 جسد در موصل

هلاکت 24 عضو داعش و کشف 28 جسد در موصل
پنج‌شنبه 5 تير 1393 - 14:26

منابع عراقي از کشف 28 جسد درمناطق "الهرمات"، "مشیرفه" و "مقبره التلفزیون" در شهر موصل و هلاکت بیش از 24 نفر از عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در این کشور خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری العالم، شورای استان "دیاله" روز پنجشنبه از کشته شدن 13 تن از عناصر داعش در درگیری های شدید در منطقه "المنصوریه" در شرق "بعقوبه" خبر داد.

"صادق الحسینی" رییس کمیته امنیتی شورای استان دیاله در گفتگو با "سومریه نیوز" گفت: نیروهای امنیتی صبح امروز با عناصر مسلح داعش در منطقه المنصوریه در 35 کیلومتری شرق بعقوبه درگیر شدند و 13 تن از آنها را به هلاکت رساندند.

یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات "سامرا" امروز پنجشنبه تاکید کرد: یک یگان امنیتی 6 تن از عناصر مسلح داعش در شمال این شهر را به قتل رساندند. منبعی دیگر در سازمان مبارزه با تروریسم عراق نیز روز چهارشنبه خبر داده بود که فرمانده داعش در شهر "الشرقاط" در استان "صلاح الدین" به همراه شماری از معاونان خود در یک عملیات امنیتی در شمال استان کشته شدند.

یک منبع امنیتی در پلیس استان "دیاله" نیز امروز پنجشنه گفت: عشایر منطقه المنصوریه توانستند یکی از سرکردگان داعش به همراه 3 تن از معاونانش را به هلاکت برسانند و این در حالی که فرماندهی پلیس استان نیز اعلام کرد، نیروهای امنیتی توانستند منطقه "المنصوریه" را - بجز برخی گروهک های کوچک -  پاکسازی کنند. 

درهمین حال، یک یگان از ارتش عراق با همکاری عشایر، یکی از سرکردگان گروه داعش در غرب استان "الانبار" را به هلاکت رساند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها