آمادگی بصره برای مقابله با نفوذ تروریستها از عربستان

آمادگی بصره برای مقابله با نفوذ تروریستها از عربستان
پنج‌شنبه 5 تير 1393 - 22:33

بصره(العالم) – استاندار بصره از اتخاذ تدابیر امنیتی در این استان در برابر هر گونه حملات احتمالی گروه های تروریستی از خاک عربستان خبر داد.

"ماجد النصراوی" روز پنجشنبه به شبکه خبری العالم گفت: تدابیر لازم اتخاذ شده، زندانها و مرزها به دقت کنترل می شود، پست های بازرسی و تعداد مرزبانها را نیز افزایش داده ایم.
وی همچنین افزود: رویدادهای امنیتی مناطق شمال و غرب کشور هیچ تاثیری بر فعالیت شرکت های خارجی شاغل در بخش نفت بصره نداشته است.
خبرها همچنین حاکی است دو هزار نفر دیگر از داوطلبان شهر بصره راهی سامرا شدند و عشایر شمال بصره نیز از تشکیل تیپ "درع الامام" برای مقابله با گروه های تکفیری تروریست خبر داده اند.
یک داوطلب مبارزه با گروه تروریستی داعش گفت: این ارتش تحت امر مرجعیت و رهبران سیاسی است، عشایر به امر مرجعیت قیام کرده اند و در این خصوص هیچ تفاوتی بین سنی و شیعه نیست.
"ایمن رشم" رییس گارد ساحل دجله گفت: عشایر شمال بصره در خدمت مرجعیت بوده و منتظر اشاره ای برای نبرد با تروریستها و دفاع از مقدسات هستند.
بیشتر شهرهای عراق به خاطر تهدید فزاینده گروه های تروریست در حال جذب داوطلب در چارچوب یگان های موسوم به غیورمردان عراق است.
MKH-26-17:36

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها