14 هزار نظامی درجستجوی صهیونیستهای ناپدید شده

14 هزار نظامی درجستجوی صهیونیستهای ناپدید شده
دوشنبه 9 تير 1393 - 08:10

با وجود مشارکت 14 هزار سرباز رژیم صهیونیستی در عملیات جستجوی سربازان ناپدید شده این رژیم، ماجرای این سه صهیونیست همچنان در ابهام قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک مسؤول نظامی صهیونیستی اذعان کرد که عملیات امنیتی گسترده ای برای یافتن سه سرباز ناپدید شده ادامه دارد و حدود 14 هزار نیرو در این زمینه فعالیت می کنند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از این مسؤول صهیونیست نوشت، عملیات جستجو هم اکنون بر روستاهای شمال الخلیل متمرکز است؛ جایی که اواخر هفته گذشته 25 فلسطینی بازداشت شدند.

در این حال منابع فلسطینی اعلام کردند نیروهای صهیونیستی بامداد امروز با حمله به یکی از مناطق الخلیل عمر ابو عیشه پدر یکی از دو فعال حماس که شاباک آن ها را به دست داشتن در ربودن سه نفر متهم کرده است، بازداشت کردند. ارتش رژیم اشغالگر شب گذشته نیز دو جوان را در روستای بیت فجار بازداشت کرد.

رژیم اشغالگر قدس از آغاز اجرای عملیات خود علیه مناطق فلسطینی در کرانه باختری، حدود 600 فلسطینی را بازداشت کرده است. نظامیان این رژیم همچنین به حدود 2500 خانه و اردوگاه در همه مناطق کرانه باختری حمله کرده است. به گفته این مسؤول، هر گزارش اطلاعاتی جدیدی که به دست می آید بلافاصله براساس آن عملیات میدانی اجرا می شود.

در همین رابطه روزنامه معاریو چاپ رژیم صهیونیستی نوشت مسؤولان بخش موسوم به اتحادیه شوراهای سازش، این هفته با ارسال نامه ای به بخش نیروی انسانی ارتش رژیم اشغالگر پیشنهاد کردند دوره خدمت سربازان این شوراها در چارچوب کمک به ارتش برای یافتن ناپدیدشدگان یک ماه دیگر تمدید شود.

 

پربیننده ترین خبرها