ویدیوی اختصاصی العالم از پیشروی ارتش در دیاله

دوشنبه 9 تير 1393 - 19:13

العالم - خبرنگار العالم از ادامه پیشروی ارتش عراق در استان دیاله و حملات هوایی کوبنده علیه تروریست های فراری داعش در کوه های حمرین در نزدیکی صلاح الدین و هلاکت دهها تروریست، خبر داد.

در این گزارش به ادامه پیشروی واحد های نظامی ارتش عراق بعد از پاکسازی مناطق متعددی از چند شهر و روستا در استان دیاله از جمله شهر الخالص مرکز استان دیاله، شهر العظیم روستاهای النای، سفیط، دراویش و الزرکانی در مجاورت استان صلاح الدین اشاره شده است.
"عدی الخدران" فرماندار شهر الخالص به خبرنگار العالم گفت: به زودی همراه نیروهای ارتش، داوطلبان و فرزندان غیور قبایل عراقی، منطقه العظیم را به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی خواهیم کرد.
خبرنگار العالم در ادامه به ایجاد خاکریز و گودال برای جلوگیری از نفوذ تروریست های فراری در استان صلاح الدین به روستای مجاور از جمله سفیط و .. اشاره کرد و گفت: این خاکریز و گودال ها به صورت شبانه روزی از سوی نیروهای ارتش و اهالی مسلح محل کنترل می شود.
وی افزود: تاکنون دها تروریست مسلح در این منطقه به دست نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده اند و مقادیر زیادی از سلاح و مهمات افراد مسلح داعش به تصرف نیروهای عراقی در آمده است.
یکی از افراد داوطلب جنگ علیه تروریست های داعش به خبرنگار العالم گفت: مرجعیت عراق فتوای جهاد صادر کرده است و ما تا آخرین قطره خون از سرزمین عراق در برابر متجاوزان مورد حمایت بیگانگان از جمله عربستان، دفاع خواهیم کرد.
خبرنگار العالم در پایان از پیشروی نیروهای امنیتی از شمال منطقه العظیم به سوی شهر طوزخورماتو و از شرق آن به سوی استان صلاح الدین با هدف مشارکت در عملیات گسترده نظامی علیه تروریست های داعش خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها