خشم خانواده های 3 اسیر صهیونیست از نتانیاهو

خشم خانواده های 3 اسیر صهیونیست از نتانیاهو
دوشنبه 9 تير 1393 - 20:38

العالم - شکست رژیم صهیونیستی در یافتن سه صهیونیست ناپدید شده از یک سو و شکست این رژیم در برابر اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیست، خانواده های ناپدید شدگان، را به ابراز انزجار از کابینه واداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بات غالیم ساعر" مادر گلعاد، یکی از سه صهیونیست ناپدید شده، از ژنو به کنست رژیم صهیونیستی آمد و در کنست، عملکرد کابینه نتانیاهو را اشتباه دانست.

در این میان، رژیم صهیونیستی، پس از گذشت سه هفته از ناپدید شدن سه صهیونیست، از هر وسیله ای اعم از هشت سگ های آموزش دیده، بهره جست تا بتواند اثری از آن ها بیابد. صهیونیست ها همچنین به جستجوی چاه ها و تونل ها نیز پرداختند اما هیچ نتیجه ای از تلاش های خود نگرفتند.

"حسام مطر" پژوهشگر روابط بین الملل، در برنامه العین الاسرائیلیه از شبکه العالم گفت: موفقیت فلسطینی ها در اسیر گرفتن سه صهیونیست، از دو جنبه قابل بررسی است. نخست این که رژیم صهیونیستی به ویژه به سبب همکاری و هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگران گمان می کرد که کرانه باختری را در چنگ خود دارد. اما ربوده شدن این سه صهیونیست، عکس این مساله را ثابت کرد.

وی افزود: مساله دوم این که علیرغم استفاده از فن آوری ها و امکانات گسترده و سگ های آموزش دیده و جستجوی چاه ها و دشت ها، هنوز هیچ اثری از ناپدیدشدگان به دست نیامده است و این نشان می دهد گروهی که صهیونیست ها را اسیر کرده است، از تخصص بالایی برخوردار است که این مساله ثابت می کند، مقاومت در کرانه باختری از زیرساخت های عالی برخوردار است.

مطر در پایان خاطر نشان کرد: اسیر گرفتن صهیونیست ها همچنین ثابت کرد که فلسطینی ها یا حداقل بخشی از فلسطینی ها همچنان باور دارند که تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین به ویژه آزاد کردن اسیران از زندان های رژیم صهیونیستی، مبارزه است، نه مذاکره.

26

پربیننده ترین خبرها