همراهی دوربین العالم با ارتش عراق در صلاح الدین

دوشنبه 23 تير 1393 - 23:07

بلد (العالم) – نیروهای ارتش عراق در اقدامی به موقع تروریست های داعش را که در حومه شهر "بلد" در استان صلاح الدین دست به عملیات تروریستی زده بودند، وادار به عقب نشینی کردند و مانع بروز خسارت و تلفات سنگین در این منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار العالم در عراق، تروریست های داعش در نخستین ساعات صبح امروز (دوشنبه) دست به عملیاتی خشونت آمیز در حومه شهر بلد در استان صلاح الدین زدند و در این عملیات پل ارتباطی بین این شهر و منطقه الضلوعیه را منفجر کردند.

خبرنگار العالم در گزارشی از خط مقدم میدان نبرد ارتش با تروریست ها در این منطقه، اعلام کرد: قبل از آغاز این عملیات، نیروهای ارتش به اهالی این منطقه کمک کردند که محل سکونت خود را ترک کنند و از آنجا دور شوند و فورا برای دفع این عملیات در محورهای مختلف مستقر شدند.

وی در ادامه به روحیه بالای نیروهای عراقی در مقابله با تروریست ها اشاره کرد و گفت: گروه های دفاع مردمی منطقه در این عملیات به نیروهای ارتش کمک خوب کردند.

یکی از نیروهای عراقی شرکت کننده در این عملیات به خبرنگار العالم گفت: ما با اقدام های تروریستی تحت تاثیر قرار نمی گیریم و بدون شک سرنوشت ناگواری در انتظار تروریست هاست؛ آنها با شلیک هر گلوله جهنمی از آتش برای خود ایجاد می کنند زیرا ما ضمن برخورداری از اعتماد به نفس به یاری خداوند ایمان راسخ داریم.

خبرنگار العالم می افزاید: نیروهای عراقی با این عملیات توانستند تروریست های داعش را به عقب نشینی وادارد کنند و اینک برای آغاز عملیاتی گسترده در این منطقه آماده می شوند.

یک نظامی دیگر شرکت کننده در این عملیات به خبرنگار العالم، گفت: قهرمانان گروه های دفاع مردمی  با کمک نیروهای پلیس و نیروهای غیور ارتش از همان نخستین ساعات صبح با قاطعیت در مقابل عملیات تروریست ها در این منطقه ایستاده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها