حماس: به نبرد با صهیونیست‌ها ادامه می‌دهیم

حماس: به نبرد با صهیونیست‌ها ادامه می‌دهیم
سه شنبه 24 تير 1393 - 17:28

غزه، العالم- سخنگوی حماس گفت، به نبرد علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم و آتش‌بس ی‌کجانبه را به رسمیت نمی‌شناسیم.

"سامی ابو زهری" سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین- حماس- به شبکه خبری العالم گفت: تاکنون پیشنهادی برای آتش بس به حماس داده نشده است و توقف نبرد قبل از تحقق شروط مقاومت، غیر قابل قبول و مردود است.

وی با تاکید به اینکه "موسی ابو مرزوق" از رهبران ارشد حماس سخنی درباره توقف مقاومت نکرده است، تصریح کرد: ما موضعمان را بیان کرده ایم، این نتانیاهو بود که توقف یک جانبه نبرد را اعلام کرد که برای ما بی ارزش است.   

سخنگوی حماس یادآور شد: آنچه ما می خواهیم توقف ظلم و ستم علیه مردم فلسطین به ویژه اهالی غزه است، شمار شهدای غزه 200 نفر نیست، بلکه یک میلیون و 800 هزار نفر به خاطر جنایات مستمر صهیونیست ها مانند محاصره در معرض مرگ تدریجی قرار گرفته اند.  

ابو زهری گفت: در غزه ابتدایی ترین مولفه های زندگی مانند آب آشامدینی سالم هم وجود ندارد، لذا ما پایان این ظلم و جنایات را خواستاریم و مقاومت تا وادار شدن تل آویو به رعایت تمام شروط فلسطینیان ادامه خواهد یافت.    

سخنگوی حماس، تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی را مضحک خواند و گفت: تل آویو در بحران دست و پا می زند، لذا از آرام سازی اوضاع استقبال می کند تا از بحران خارج شود؛ اما این بازیها بی فایده است و در نهایت باید شروط مقاومت فلسطین را بپذیرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ما را به جنگ زمینی تهدید می کند و ما امیدواریم این حمله انجام شود تا ببینیم ماهیت این تهدیدات چیست؟ مقاومت نگران نیست چون وضعیتش بحرانی نیست. از سوی دیگر حمایت های بین المللی و منطقه ای از آتش بس هم، باعث خروج رژیم صهیونیستی از بحران نمی شود و حماس را در بحران قرار نمی دهد.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد دومین هفته خود شده است.این حملات نزدیک به 200 شهید و بیش از 1400 زخمی برجای گذاشته است. از سوی دیگر، گروه های مقاومت فلسطینی نیز با پاسخ های موشک خود، سرزمین های اشغالی را دچار وحشت و مقامات سیاسی نظامی این رژیم را غافلگیر کرده اند.

در سایه هراسی که حملات مقاومت در سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است، مقامات رژیم صهیونیستی پیشنهاداتی برای آتش بس داده اند.

مقاومت، در این جنگ بارها مناطق راهبردی صهیونیست ها از جمله تل آویو را هدف موشک های خود قرار داده است.

15-13:45

پربیننده ترین خبرها