واکنش روحانیون بحرینی به اقدامات توهین آمیز علیه شیعیان

واکنش روحانیون بحرینی به اقدامات توهین آمیز علیه شیعیان
چهارشنبه 25 تير 1393 - 11:06

به دنبال اهانت مستمر نيروهاي رژيم آل خليفه به شعيان و مقدسات آنها در بحرين، روحانيون این کشور با صدور بيانيه اي تعدي و توهين مزدوان آل خليفه به شيعيان و اعتقادات آنها را محكوم كردند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، روحانيون بحرين با صدور بیانیه ای به اقدامات توهين آمیز عناصر آل خليفه علیه شيعيان و اعتقادات آنها واکنش نشان دادند.
در این بیانیه تاكيد شده است که روحانيون و مردم بحرين چنين اهانت هاي آشكار به شيعيان و متهم كردن آنها به ارتداد و كفر و تهديد روحانيون شيعه به ترور و قتل را به شدت محكوم مي كنند.
روحانیون بحرینی در این بيانيه با تاكيد بر اين كه فردي نزديك به رژيم حاكم، چنين تهديدها و اهانت هايي را علیه شيعيان مطرح كرده، آمده است: روحانيون، حاكميت را در اين خصوص مسؤول مي داند و همه آزادگان و دلسوزان امنيت و يكپارچگي كشور، بايد به شيوه هاي مسالمت آميز اين طغيانگري ويرانگر طايفه گري را محكوم كنند.
در ادامه اين بيانيه، روحانيون بحرينی خاطرنشان کردند كه ملت بحرين با همه مولفه ها و طوايف خود بر وحدت و يكپارچگي تاكيد مي كنند و تحت تاثير چنين اقدامات تحريك آميز و کورکورانه قرار نخواهند گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها