احزاب لبنانی از مقاومت فلسطین حمایت کردند

احزاب لبنانی از مقاومت فلسطین حمایت کردند
چهارشنبه 25 تير 1393 - 15:08

احزاب لبنانی و گروه های فلسطینی با شرکت در نشستی در دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اردوگاه الجلیل در بعلبک، از ایستادگی مردم فلسطین در غزه حمایت و تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، احزاب لبنانی و گروه های فلسطینی در بیانیه ای که یک نسخه از آن برای پایگاه خبری شبکه العالم نمابر شده ، تاکید کردند: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، حلقه ای ناگسستنی از زنجیرۀ تلاش برای نابود کردن مساله فلسطین و پایان دادن به مقوله حق بازگشت آوارگان و آزادی فلسطین است.
در این بیانیه با تجلیل و قدردانی از مبارزه نیروهای مقاومت فلسطین، از آن ها درخواست شده است به حملات کوبنده خود ضد دشمن صهیونیست ادامه دهند زیرا این دشمن، جز زبان زور و جهاد و مقاومت، چیز دیگری نمی فهمد.
شرکت کنندگان در این نشست، همچنین از ملت های عربی و اسلامی خواستند در حمایت از مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، به پا خیزند در برابر ظلم و تجاوزی که در حق فلسطینیها صورت می گیرد، موضع بگیرند.
در این بیانیه همچنین بر ضرورت حمایت کشورهای اسلامی و عربی از مساله فلسطین که مساله محوری جهان اسلام و جهان عرب است، تاکید و خاطر نشان شده است که فلسطین، از رود تا دریا باید آزاد شود.
احزاب لبنانی و گروه های فلسطینی در بعلبک همچنین با هرگونه طرحی که با آرمانها و اصول فلسطین و مقاومت مغایر باشد، مخالفت کردند.

26

پربیننده ترین خبرها