یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد:

شرط مقاومت در گفتگوهای قاهره

شرط مقاومت در گفتگوهای قاهره
پنج‌شنبه 26 تير 1393 - 18:56

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت فلسطین همچنان خواستار تحقق شروطش از جمله لغو محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه رفح به منظور موافقت با "آرام سازی" اوضاع است.

"خضر حبیب" یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه به شبکه خبری العالم گفت: گفت وگوهایی در قاهره برای آرام ساختن اوضاع با شرکت مقاومت فلسطین، تشکیلات خودگردان و طرف مصری جریان دارد که ممکن است نتیجه بخش باشد.

وی افزود: مقاومت شروطی مطرح کرده است تا مردم فلسطین بتوانند مانند سایر مردم جهان زندگی کنند و دیگر در زندان بزرگی مانند غزه قبل از حمله صهیونیست ها گرفتار نباشند.   

خضر حبیب ادامه داد: شروط مقاومت، گشوده شدن گذرگاه رفح و رفع محاصره غزه است که زیان های اقتصادی و اجتماعی زیادی به مردم این منطقه وارد کرده است؛ لذا اگر دشمن شروط مزبور را بپذیرد ما آرام سازی زیر نظر مصر را خواهیم پذیرفت، اما اگر آن را نپذیرد و بخواهد مردم فلسطین را در محاصره نگاه دارد، مقاومت به طور حتم آرام سازی را نخواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم در پرونده آرام سازی پیشرفتی حاصل شود تا مردم فلسطین بتوانند به راحتی زندگی کنند. در هر صورت مقاومت همچنان به تحقق شروطش تاکید دارد تا مردم فلسطین از محاصره خارج شوند.

این رهبر ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: بدون اجرای این شروط، مقاومت به موشک باران مواضع صهیونیستی ادامه خواهد داد، چون پس از این همه قربانی و خون هایی که به خاطر دفاع از ملت و کرامت امت به زمین ریخته شد، نمی توان از این مسیر عدول نمود.
 

پربیننده ترین خبرها