عملیات جدید ارتش سوریه در غوطه شرقی + فیلم

جمعه 27 تير 1393 - 22:46

دمشق – العالم- ارتش سوریه عملیات جدیدی را در اطراف شهر "الملیحه" در غوطه شرقی ریف دمشق، به هدف تحت بیرون راندن کامل تروریستها از شمال این شهر آغاز کرد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: هدف از عملیات جدید ارتش سوریه، پایان دادن به حضور تروریستها در بخش شمالی شهر الملیحه است. این عملیات بعد از ناکام گذاشتن یورش عناصر گروه موسوم به "جیش الاسلام" به این شهر از محور "زبدین" شرقی آغاز شده است.
تروریستها قصد داشتند از این محور، راهی را برای شکست محاصره الملیحه، و امداد رسانی به هم قطاران خود در شمال این شهر ایجاد کنند.
بر اساس این گزارش، پیشروی ارتش سوریه به سوی شمال الملیحه به سرعت پیش می رود.
خبرنگار العالم همچنین تأکید کرد، نیروهای ارتش سوریه در عملیات گسترده ای در اطراف جاده حسکه در شمال سوریه، مقادیر بسیاری از سلاح و مهمات تروریستها را کشف و ضبط کرد.
دراین عملیات همچنین شمار بسیاری از تروریستها به هلاکت رسیدند.
در حومه ادلب نیز نیروهای ارتش سوریه مواضع خود را در اطراف شهر "اریحا" تقویت نمودند، و چندین هجوم تروریستها برای نفوذ به این شهر را ناکام گذاشتند.
اهمیت شهر اریحا به این دلیل است که محور ارتباطی ادلب و لاذقیه به شمار می آید.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: این منطقه بسیار مهم است؛ تروریستها به صورت مستمر در حال عملیات برای تحت کنترل در آوردن این منطقه هستند ولی با پایداری نیروهای ارتش در "جبل الاربعین" تروریستها در کمین نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها